Sa discutam despre investitiile pe care
doriti sa le faceti pentru RATT
1. Voi incepe cu biblia dumneavoastra referitoare la
transportul in comun „Vision Timişoara 2030”. Sunt absolut
convins ca nemtii care au realizat aceas studiu sunt niste profesionisti, dar
pentru a realiza un studiu de o asemenea amploare trebuie sa cunosti foarte
bine situatia transportului in comun din Timisoara. Sa concluzionez. Nemtii au
primit niste informatii proaste de la “asa zisi specialisti “ si in concluzie
au uitat sa prinda in acest studiu probabil cea mai spinoasa problema a regiei SUBSTATIILE
DE TRANSFORMARE REDRESARE. Stimate domnule Ciuhandu nu stiu a cata oara va repet substatiile de
transformare redresare sunt inima transportului in comun electric. Nu
functioneaza substatia de transformare redresare se opreste transportul
electric. Acrasta problema ar trebui sa
fie un cap de afis in toate modernizarile pe care doriti sa le faceti, dar
popa, pentru care curentul electric are o singura propritate – te omoara – habar
nu are ce inseamna o substatie de transformare redresare. Dupa 30 de ani de
transport in comun in 2010 a intrat prima data intr-o substatie. E COMIC SI TRIST. Nu am sa discut
despre alte minuni existente in acest studiu deoarece consider ca nu e de
datoria mea. Cei care au avizat favorabil acest studiu vor trebui sa reflecteze
adanc, cand si cum se ridica mana pentru avota ceva.
2. Achizitionarea tramvaielor noi.
Parcul de tramvaie trebuie modernizat, dar vorba unui vechi proverb “nu pune caruta inaintea cailor” asa si cu
aceasta investitie inainte de a achizitiona tramvaie ar trebui sa modernizati substatiile de transformare redresare, linia
cale- inca 40km, linia de contact si depourile.
Problema depourilor e
o alta problema spinoasa. Daca in anii 2000-2004 s-au facut modernizari cu
fonduri europene la depoul de tramvaie din Take Ionescu 83, dupa 2008 popa a
inchis acest depou pentru a realiza lucruri mai aproape de sufletul sau – in depou s-a construit o biserica cu anexe,
o casa parohiala si este in constructie o alta minune. Depoul
din Dambovita a fost construit in jurul anilor 1997 si de atunci nu s-a facut
nici o reparatie capitala, nici o modernizare. Aici vreti sa aduceti tramvaiele
noi? Ascultati-l pe popa si vom avea cel
putin 2-3 deraieri saptamanale, vom fi mai celebri decat Stan si Bran J Cand
se demareaza coinstructia depoului din zona Optica, nu credeti ca 10 ani pentru
a obtine terenul este deja un termen EXAGERAT?
3. Linia de troleibuz Dumbravita. Am vazut ca ati demarat
proiectarea acestei lucrari. Pentru mine ramane o mare enigma cum poti sa
proiectezi ceva pe un mijloc fix care nu este al tau. Soseaua de la Timisoara
la Dumbravita nu este al primariei Timisoara si nici al primariei Dumbravita
este al statului Roman – C.J. Timis. Ar
trebui sa-si puna cineva intrebarea de ce se aruca cu banii publici? Acesta
este aspectul juridic al problemei, deoarece investitia ridica mari semne de intrebare
referitoare la modul in care se vor recupera bani si la problemele tehnice
aproape de nerezolvat existente in acest moment. Pentru aceasta investitie nu am cunostinta sa existe un studiu de
fezabilitate asa cum cere legislatia
4. Linia de troleibuz Ghiroda. Toate problemele de
la punctul 3 sunt valabile si la aceasta luctrare. SUNTEN PENIBILI domnule primar!!!!!!!!!!!
5. Linia de tramvai Giroc. Aceasta e o
investitie prea mare pentru ca legea sa fie incalcata dupa bunul plac al cuiva.
NU CRED CA SE VA REALIZA pana nu vor fi
indeplinite toate conditiile legale pentru inceperea investitiei.
6. Estacada – deja s-au platit bani pentru un studiu. Cum se poate discuta despre o investitie
cand mijlocul fix este al altui proprietar? Pana se va obtine terenul se linia
de tren va mai trece mult timp. Intrebarea care se pune este ne spoune
cineca unde e gropa de gunoi la care primaria si RATT arunca banii publici ? CINE ESTE RASPUNZATOR DE ACEST LUCRU?
7. VAPORETO – scenariu de film cu prosti. Poate candida la un premiu al
IMBECCILISMULUI
Din pacate pe
dumneavoastra nu va intereseaza aceste lucruri din moment ce popa va spune ca “TOTUL ESTE PERFECT”
VOM REVENI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu