vineri, 20 ianuarie 2012

Ultimatumul lui Visinel


Ultimatumul lui Visinel: in doua zile vine peste bolnavii de cancer


19 Ianuarie 2012 / de: Mihai Oancea /deBanat.ro
Ultimatumul lui Visinel: in doua zile vine peste bolnavii de cancer
Bolnavii de cancer care fac chimioterapie în clădirea de pe bulevardul Mihai Viteazul vor avea noi colegi de salon. Pentru că nu s-a găsit o soluție în ceea ce privește imobilul, Vișinel Stanca se mută aici, cu tot cu familie.
Vişinel Stanca, proprietarul clădirii în care funcționează Clinica de chimioterapie a Spitalului Municipal, a ameninţat că, în 48 de ore, de sâmbătă îşi va muta familia în acest imobil. Gestul este consecința faptului că Primăria Timişoara nu vrea să încheie un nou contract de închiriere. Vechiul contract a expirat la sfârşitul anului trecut și nimeni nu l-a contactat pe proprietar. Consiliul Local Timişoara a format o comisie de negociere pentru noul contract, dar atât.
„Am aşteptat destul. În 48 de ore mă voi muta în această clădire. Îmi pare rău de bolnavii de cancer, dar problema nu este la mine, ci la primărie. Aceşti oameni nu au avut nici măcar bunul simţ să mă cheme la negocieri. Spitalul nu mai are niciun contract cu mine. Am încărcat un camion cu paturi și dulapuri, pe care le voi aşeza pe holul spitalului”, spune Vişinel.
Directorul Spitalului Muncipal mai speră într-o minune. „Am făcut demersurile către primărie. Le-am solicitat să negocieze cu actualii proprietari, pentru a se rezolva problema. Sunt convins că până la urmă se va găsi o soluţie”, spune Octavian Mazilu.
Martin Staia, şeful Direcţiei Patrimoniu din cadrul Primăriei Timişoara, nu pare foarte îngrijorat. „Aceşti bolnavi nu vor ajunge în stradă. Căutăm şi alte soluţii. Am identificat o clădire în care această secţie se poate muta, însă nimic nu este stabilit. Există şi posibilitatea ca această secţie să fie comasată cu o altă secţie a Spitalului Municipal şi atunci problema ar fi rezolvată. Ne vom întâlni şi vom negocia cu proprietarul acestei clădiri, poate ajungem la o înţelegere”, a spus Staia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu