sâmbătă, 21 iulie 2012

Analiza regiei de pe siteul RATT


Analiza regiei de pe siteul RATT                             



Sa incercam sa corectam neadevarurile publicate pe pagina RAT Timisoara la “despre noi” unde sunt descrise sectiilor regiei. Nu ma intereseaza ca pagina nu mai este actualizata dupa ultima gandire a popii, dar am ramas socat cand am inceput sa citesc descrierea facuta de specialistii regiei. Sa incepem sa analizam :
 Sectia Transport Electric-Atelier Tramvaie
Prin serviciile aduse de aceasta sectie se asigura transportul electric cu tramvaie. Sectia are în dotare doua depouri amplasate în puncte diferite ale orasului. Vedem  ca popa e constient ca pentru a  un transport civilizat in Timisoara trebuie sa functioneze minim doua depouri, unul in Dambovita si unul in Take Ionesc. Concluzia pe care o trag este ca in cel mai scurt timp depoul din Take Ionescu 83 va fi pus in functiune
J.  Parcul de tramvaie se compune din 130 vagoane motor si 103 vagoane remorca. Coeficientul mediu anual de utilizare a parcului este de 0,46, numarul mediu de tramvaie aflate în circulatie fiind de 60. Aici popa a mintit si minte. In mai multe articole din presa popa se plangea ca nu mai are tramvaie, dar dupa declaratile lui parcul are 130 vagoane motor si 103 remorci, De ce parcul circulant se invarte in jur de 40-60 vagoane numai popa ne poate spune. Daca in decurs de 4 ani a pus pe butuci 50 vagoane popa ar trebui arestat pentru SABOTAJ.   În cadrul depourilor se executa reviziile zilnice, saptamânale si lunare ale tramvaielor. Cu tramvaiele se asigura transportul pe 10 linii a caror trasee au lungimea totala de 134,30 km, cu viteza medie de exploatare de 14,45km/h. Cu tramvaiul se asigura 50% din totalul calatorilor transportati. Din nou popa minte. Coonform organigramelor aplicate de el activitatea de revizie zilnica, saptamanala si lunara a disparut ( a se vedea numariul de muncitori existenti), singura activiataea ramanand cea de interventie accidentala.

Sectia Transport Electric-Atelier Troleibuze
Prin serviciile acestei sectii se asigura transportul în comun cu troleibuze. Sectia dispune de un depou în care se executa lucrãrile de revizii zilnice, saptamânale si bilunare. Sectia este dotata cu un parc inventar de 50 troleibuze (Skoda) realizând un coeficient mediu anual de utilizare a parcului de 0,60. Pe cele 8 linii de circulatie cu o lungime totala de 70,46 km asigura un necesar mediu de 50 de troleibuze cu o viteza medie de exploatare de 12,80km/h. Cu troleibuzele se transporta 27% din totalul calatorilor. Din nou popa minte. Coonform organigramelor aplicate de el activitatea de revizie zilnica, saptamanala si bilunaralunara a disparut ( a se vedea numariul de muncitori existenti), singura activiataea ramanand cea de interventie accidentala. La troleibuze necazurile de abia acum vor incepe. Pana la sfarsitul anului 2011 intretinerea troleibuzelor a fost facuta de cehi conform clauzelor contractuale. Din 2012 activitatea de intretinere a fost preluata de RATT...

Sectia Transport Auto
Sectia de autobuze dispune de un parc inventar de 85 autobuze din care 55 Mercedes Conecto C si 30 Conecto G. Coeficientul mediu de utilizare a parcului este de 0,70. Sectia asigura transportul de persoane pe 11 linii urban în lungime totalã de 118,7 km si 7 linii curse conventie in lungime de 278 km cu o viteza medie de exploatare de 15,56 km/h. În cadrul bazei de întretinere si reparatie se executa lucrarile de revizii zilnice si curente cât si testarea vehiculelor. De asemenea se executa reparatii de motoare termice, reconditionari si confectionari de piese de schimb. Cu autobuzele se transporta 23% din calatori. Incepand cu luna noiembrie 2010, sectia dispune si de 30 autobuze articulate Mercedes Conecto G cu o capacitate de transport de148 persoane. Toate autobuzele sunt dotate cu aer conditionat, rampe pentru persoane cu dizabilitati si afisaje exterioare electronice. Este singura activitate de care popa s-a ocupat. Dorinta popii era de a rupe transportul cu autobuzele detransportul electric si de a fi unul din viitorii proprietari ai viitoarei firme

SECTIA LINIA CALE, DE CONTACT SI SUBSTATII

Sectia se compune din trei ateliere specializate pe cele trei domenii diferite: linia cale, linia de contact, statii de redresare si cabluri de alimentare. Are de întretinut si reparat o lungime totala de cca 90,9 km cale simpla, 218,9 km linie de contact si 9 statii de redresare cu o putere de 26.600kVA, telecomandate si peste 240 km cabluri electrice, Aceasta sectie e in acest moment distrusa complect, Pentr lamuriri suplimentae cititi articolele publicate. Sectia find una cu profil electric( pete 75%) pentu popa si actuala condcere au fost lucruri de neinteles si practic nu ia intereat ce se ntampla cu aceasta sectie

Sectia Reparatii
Pentru executarea reparatiilor curente si capitale a tramvaielor si autobuzelor, cât si executarea unor reconditionari si fabricarea de piese de schimb, regia dispune de ateliere specializate cuprinse în cadrul sectiei ateliere de reparatii. Se executa lucrari de prelucrari mecanice, forjerie, turnatorie de fonta si neferoase, sudura, bobinaj, tâmplarie, vopsitorie si tinichigerie. Sectia are doua ateliere, unul pentru fabricarea si reconditionarea pieselor si agregatelor de schimb si altul pentru reparatii caroserii si aparate de rulare. MINCIUNA, In 4 ani nu s-a facut nici o reparatia capitala a unui tramvai sau autobuz. Reparatiile curente au disparut, practic sectia este pe cale de disparitie.

Serviciul Circulatiei
Coordoneaza, supravegheaza si dirijeaza circulatia vehiculelor de transport în comun.Dispecerizarea se efectueaza prin intermediul unui sistem integrat de monitorizare a flotei, fiecare vehicul find urmarit cu ajutorul datelor trimise de acesta catre dispeceratul central. Comunicatia datelor se face prin GPRS. Si de acest serviciu popa a incercat sa se ocupe, dar rezultatele sunt mult sub asteptari avand in vedere investille facute. Popa e un fuserist si nu e in stare sa coordoneze nimic logic si coerent. Daca nu are o persoana care sa se implice si sa-si ia responsabilitati rezultatul este nul.

ALTE SERVICII SI COMPARTIMENTE ALE REGIEI
În componenta RATT intra o serie de servicii si compartimente care contribuie la buna desfasurare a activitatii. Pe lânga serviciile traditionale cunoscute, în ultimii ani s-au înfiintat unele servicii noi în scopul modernizarii activitatii. Biroul Retea de Calculatoare – nu face nimic utilpentru regie deoarece nimeni nu le traseazasarcini concrete  si Laborator Electronic se ocupa de mentinerea în functiune hard si soft a retelei de calculatoare si de partea electronica a sistemului de monitorizare si informare a calatorilor si ticketing. Acest laborator a fost decimat de popa astfel incat in acest moment personalul ramas se zbate ca pestele pe uscat ( a se vedea cum functioneaza sistemul de ticheting si sistemul de informare a calatorilor in statii)  Se organizeaza activitatea Muzeului de Transport Corneliu Miklosi ca departament al Regiei. In prezent exista posibilitatea de a vizita depourile originale, exponate din flota RATT si se pot face plimbari cu vagoane Timis sau Gemene. Pentru ca a distrus depoul si atelierele din Take Ionescu popa lanseaza aceasta activitate ca o perdea de fum. De 4 ani in afara angajarii unor persoane care nu fac nimic nici nu s-a facut nimic. Vagonul cu cai si Gemenele au fost reconditionate acum 8-9 ani, iar celelalte vagoane vechi au fost primite cadou din Austria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu