UN
ARICOL CORECTAT
Regia Autonomă de Transport Timişoara trece
printr-un amplu program de TEMBELIZARE, care este dublat
şi de un sistem de NEPROFESIONALISM draconic. În şedinţa de Consiliu Local
de la sfârşitul lunii martie, consilierii locali au aprobat un proiect prin
care s-au disponibilizat 25 de angajaţi ai RATT.Avand in vedere ca la propunerile facute sau facut falsuri in acte
publice, urmeaza o actiune in justitie
Situaţia financiară dezastruoasă a regiei a atras şi alte
măsuri TEMBELE de economisire a banilor. Spre exemplu,
surse din rândul şoferilor au povestit, sub protecţia anonimatului, că din
cauza graficelor imposibile sunt obligaţi să forţeze galbenul şi să pună în
pericol siguranţa circulaţiei. Managerul RATT, Ioan Goia, cunoaşte aceste
reclamaţii ale şoferilor si pentru ca nu raspunde el in fata
politistilor îi trimite la treabă. Ce mai minte popa:„Am avut semnale, dar ÅŸoferii trebuie să înÅ£eleagă că standardul nostru de calitate este altul, pe dracu, popa nu are nici un standar de calitate. Acest lucru se vede din modul in care arata mijloacele de transport, jegoase, neintretinute si cu un grafic mizerabil.. Avem un sistem prin care putem controla ÅŸi dirija circulaÅ£ia la secundă – pentru cine nu cunoaste realitate informatia poate fi credibila, pentru cei care o stiu este o GOGOMANIE. Asta presupune că reacÅ£ia personalului de bord trebuie să fie pozitivă la mesajele transmise. Pentru aceste întârzieri sau plecări în avans am luat măsuri disciplinare ÅŸi probabil ÅŸoferii se simt sub presiune, dar calitatea transportului trebuie să o asigurăm – popa este ca Torquemada. Cine nu este cu mine este impotriva mea, trebuie DESFINTAT, sanctionati sunt numai razvratitii“, a declarat Ioan Goia.
O altă măsură tembela la RATT a fost „reglarea“ sistemului de frânare al firobuzelor. Mecanicii RATT au modificat frânele, astfel încât consumul de electricitate să fie mai mic – nu inteleg cum un mecanic poate face modificari in instalatia electrica, deci MINCIUNA. Åžoferii susÅ£in însă că pot controla foarte greu firobuzele în momentul în care trebuie să frâneze, fiind afectată siguranÅ£a transportului urban. Practic s-a umblat la frana electrica, care la franare recupera energie electrica, motorul devenind generator si s-a modificat frana de aer. REZULTATUL la franare troleibuzele nu mai produc energie electrica - RISIPA
Managerul RATT recunoaÅŸte că s-a umblat la frâne ÅŸi nu mai „îngheaţă aÅŸa cum o făceau când erau în garanÅ£ie ÅŸi plăteau cehii (n.r. producătorii firobuzelor Skoda)“. Goia susÅ£ine însă că modificările sistemului de frânare nu au afectat siguranÅ£a circulaÅ£iei- MINCIUNA:nu este permisa interventia la sistemul de franare fara a avea acceptul producatorului, iar popa nu-l are Plecat cu mare scandal din RATT, fostul director adjunct al regiei, IonuÅ£ Nasleu, spune că adevărul în tot acest scandal este undeva la mijloc.
Furturi de motorină
„Åžoferii sunt nemulÅ£umiÅ£i, dar frustrările lor pleacă ÅŸi din faptul că s-au redus cotele de motorină pentru că încă se fură.- masinile primariei, politiei comunitare si sefilor trebuie sa aiba combustibil peste cota LEGALA. Chiar săptămâna trecută,un ÅŸofer RATT i-a oferit unui prieten de-al meu motorină direct de la pompă. Pe de altă parte, ÅŸi anumite grafice se fac din birou, fără a avea legătură cu realitatea. Cred că de ambele părÅ£i există un sâmbure de adevăr“, a spus Nasleu, care a mai declarat că îşi menÅ£ine punctul de vedere potrivit căruia actuala conducere a RATT practică un management defectuos.
Cam asa ar trebui sa arate articolul publicat intr-o FITUCA din Timisoara
Cu toata stima,
Don QUIJOTE
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu