joi, 12 aprilie 2012

Asa ar trebui sa fie articolul in fituicile din Timisoara

Cred ca ii cunoasteti!!
UN ARICOL CORECTAT
Regia Autonomă de Transport Timişoara trece printr-un amplu program de TEMBELIZARE, care este dublat şi de un sistem de NEPROFESIONALISM draconic. În şedinţa de Consiliu Local de la sfârşitul lunii martie, consilierii locali au aprobat un proiect prin care s-au disponibilizat 25 de angajaţi ai RATT.Avand in vedere ca la  propunerile facute sau facut falsuri in acte publice, urmeaza o actiune in justitie
Situaţia financiară dezastruoasă a regiei a atras şi alte măsuri TEMBELE de economisire a banilor. Spre exemplu, surse din rândul şoferilor au povestit, sub protecţia anonimatului, că din cauza graficelor imposibile sunt obligaţi să forţeze galbenul şi să pună în pericol siguranţa circulaţiei. Managerul RATT, Ioan Goia, cunoaşte aceste reclamaţii ale şoferilor si pentru ca nu raspunde el in fata politistilor îi trimite la treabă.
Ce mai minte popa:„Am avut semnale, dar şoferii trebuie să înţeleagă că standardul nostru de calitate este altul,  pe dracu, popa nu are nici un standar de calitate. Acest lucru se  vede din modul in care arata mijloacele de transport, jegoase, neintretinute si cu un grafic mizerabil.. Avem un sistem prin care putem controla şi dirija circulaţia la secundă – pentru cine nu cunoaste realitate  informatia poate fi credibila, pentru cei care o stiu este o GOGOMANIE. Asta presupune că reacţia personalului de bord trebuie să fie pozitivă la mesajele transmise. Pentru aceste întârzieri sau plecări în avans am luat măsuri disciplinare şi probabil şoferii se simt sub presiune, dar calitatea transportului trebuie să o asigurăm – popa este ca Torquemada. Cine nu este cu mine este impotriva mea, trebuie DESFINTAT, sanctionati sunt numai razvratitii“, a declarat Ioan Goia.
O altă măsură tembela la RATT a fost „reglarea“ sistemului de frânare al firobuzelor. Mecanicii RATT au modificat frânele, astfel încât consumul de electricitate să fie mai mic – nu inteleg cum un mecanic poate face modificari in instalatia electrica, deci MINCIUNA. Şoferii susţin însă că pot controla foarte greu firobuzele în momentul în care trebuie să frâneze, fiind afectată siguranţa transportului urban. Practic s-a umblat la frana electrica, care la franare recupera energie electrica, motorul devenind generator si s-a modificat frana de aer. REZULTATUL la franare troleibuzele nu mai produc energie electrica - RISIPA
Managerul RATT recunoaşte că s-a umblat la frâne şi nu mai „îngheaţă aşa cum o făceau când erau în garanţie şi plăteau cehii (n.r. producătorii firobuzelor Skoda)“. Goia susţine însă că modificările sistemului de frânare nu au afectat siguranţa circulaţiei- MINCIUNA:nu este permisa interventia la sistemul de franare fara a avea acceptul producatorului, iar popa nu-l are Plecat cu mare scandal din RATT, fostul director adjunct al regiei, Ionuţ Nasleu, spune că adevărul în tot acest scandal este undeva la mijloc.

Furturi de motorină
„Şoferii sunt nemulţumiţi, dar frustrările lor pleacă şi din faptul că s-au redus cotele de motorină pentru că încă se fură.- masinile primariei, politiei comunitare si sefilor trebuie sa aiba combustibil peste cota LEGALA. Chiar săptămâna trecută,un şofer RATT i-a oferit unui prieten de-al meu motorină direct de la pompă. Pe de altă parte, şi anumite grafice se fac din birou, fără a avea legătură cu realitatea. Cred că de ambele părţi există un sâmbure de adevăr“, a spus Nasleu, care a mai declarat că îşi menţine punctul de vedere potrivit căruia actuala conducere a RATT practică un management defectuos.
Cam asa ar trebui sa arate articolul publicat intr-o FITUCA din Timisoara

Cu toata stima,
                                   Don QUIJOTE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu