La fel ca don Gigi, noul
zombi(CANDIDIOTUL)
habar nu are ce inseamna transportul in comun, sigurul contact cu aceasta
activitate fiind vorbele popii pe care
le repeta ca un papagal. Pentru
el ca de altfel si pentru popa pentru
transportul local trebuie facute doar investitii in mijloace de transport, mentenanta,
intretinerea nefiind necesara deoarece
din ceruri vor cobora sfintii si totul se va rezolva. El stie ca „mijloacele de transport in comun ar trebui
să fie variate, multe si sa arate bine” dar
nu stie cata munca trebuie depusa si ce
sume sunt necesare pentru mentinerea parcului in conditii de circulkatie.CandIDIOTUL stie numai ca ”În
anul 2005, municipalitatea, împreună cu RATT, a achiziționat
55 de autobuze nou nouțe” din Turcia (de unde a
sosit comisionul a fost cel mai gras). Pentru confortul călătorilor, autoritățile
au încheiat un contract de leasing pe 7 ani pe suma 9,7 milioane de euro” deci comisionul ar fi trebuit sa se
ridice la 1.000.000 euro.
Ca un adevarat mic DICTATOR,si VIZIONAR candIDIOTUL ne
comunica ca „ indiferent de blocajele pe care le fac unii în Consiliu
Local pentru modernizarea parcului auto al RATT, sperăm ca într-un termen
relativ scurt, transportul în comun în municipiul Timișoara
să conțină și ambarcațiuni”. Brava natiune gondole ne trebuie
in transportului in comun. Singura problema va fi numai cu gondolierii care vor
cere salarii ca la Venetia. Dupa ce porcaria parafata „verbal” intre don Gigi si popa a adus
blocareal oricarei invesrtitii, deoarece de la comunitatea europeana nu se vad
fonduri atata timp cat exista datorii la bugetul statului, CANDIDIOTUL, continua sa ne abureasca debitand
alte povesti despre turcisme „autobuzele din 2005 vor
mai rula pe străzile orașului încă cel puțin 5 ani spunandu-ne ca scaunele sunt zgâriate, aparatele de aer condiționat sunt ruginite, la
fel și platformele de urcare
în autobuz” Singurul lucru de care candidiotul uita sa
aminteasca sunt autobuzele imobilizate ca urmare a CALTATII lor si a
MENTENANTEI facuta de papa. popa ca un adevarat tutar ne spune acelasi lucru „Nu s-a schimbat mare lucru la ele de
când le-am băgat în exploatare acum 7 ani. Se mențin
foarte bine. Noi credem într-o exploatare de cel puțin
tot atâția ani”, uitand insa si el sa
precizeze imobilizarile.
In prostia lor cei doi vorbesc despre o alta investitie facuta aiurea (daca nu
tinem vont de comision) „Anul trecut, municipalitatea a mai
cumpărat 30 de autobuze noi (necesarul pentru Timisoara era de maxim
15) uitand sa
precizeze ca sunt energofage (consuma peste 80l/100km)
Nesimtirea nu se aopreste insa aici. Dupa ce
timp de 4 ani popa nu a facut nici o mentenanta si nici o reparatie la parcul
de tramvaie (a se vedea cate contracte exista pentru piese de schimb- 0) cei
doi ne spun „tramvaiele trebuie și ele înlocuite total”.
Gandindu-se la comision popa ne transmite: „„Aceste sume disponibilizate deja în achitarea integrală a autobuzelor
se pot pune deoparte pentru achiziția de
tramvaie. Eu cred că vor fi mai mult de 15 tramvaie în urma achiziției.
Va fi o licitație internațională și eu cred că vor fi mai mult de 15 la prețurile
care sunt acum pe piață”, a încheiat Goia” In
nesimtirea caracteristica popa nu spune
·
ca 40 km linie cale sunt nemodernizati, practic aproape impracticabili
circulatiei tramvaielor cu podea joasa,
·
ca regia are un sigur depou cel din Dambovita, supraaglomerat si intr-o
stare de degradare avansata.
·
ca substatiile de transformare redresare nu mai prezinta nici o
siguranta in exploatare
·
ca nimeni nu se mai ocupa de cablurile de joasa tensiune sau de
cablurile de medie tensiune dupra desfintarea echipei
·
ca nu se mai face mentenanta la substatii, reteaua aeriana, linia cale,
parcul circulant
dar intoarce un cutit in noi spunand „pentru achiziția tramvaielor,
municipalitatea are nevoie de 50 de milioane de euro”.
Votati CANDIDIOTUL si veti avea parte de lapte
si miere se intelege CUCUTA si produsul MUSTELOR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu