duminică, 27 mai 2012

Modul in care popa vede rentabilizarea regiei

 
Modul in care popa vede rentabilizarea regiei


popa a inceput sa lucreze cu  puterni la rentabilizarea regiei. Sa incercam sa vedem cateva din realizarile obtinute.  Pentru a intelege gandirea popii am sa va redau o discutie purtata cu el acum 5 ani.

 “In perioada cat voi fi director general nu am sa fac  nici o intretinere la lucrarea noua. Daca va tine 10 ani e OK”, sunt multumit, o putem casa . popa s

Se crede vesnic si  nemuritor la RATT si numai circumvolutiuniule lui (lipsa) pot da idei geniale.
1.       Deoarece costurile de intreinere i se pareau ridicate prima masura luata de popa a fost de a nu se face nici o lucrare mentenata la cei 40km linie cale modernizati. Rezultatele se vad de orice calator:
-          Macazele automate din intersectii se fac cu levierul, iar vatmanii nu comenteaza nimic.  Oare s-a schimbat mentalitatea vatmanilor care pe ploaie, pe ninsoare pe canicula pe ger fac macazele manual sau liderii de sindicat sun pupincuristii popii?
 
-       


   Intersectiile au ajuns intrun grad avansat de uzura:


-           In linia cale a aparut uzura ondulatorie pe sute de metrii

-          Masticul bituminos de langa linii, care trebuie schimbat la trei ani se degradeaza. In magazia regiei se gaseste masti pentru reparatii, dar popa prefera sa se degradeze decat sa-l foloseasca
  

REVENIM CU CONTINUAREA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu