marți, 8 mai 2012

Unde duce PROSTIA SI TEMBELISMUL


Unde duce PROSTIA SI TEMBELISMUL 
 
1.Sectia LCCS
Aceasta sectie, care ar trebui sa fie inima regiei este tratatata de popa ca ultima cenusareasa. Daca in anii in care transpotul din Timisoara era poate cel mai bun din tara la aceasta sectie lucrau peste 400 de angajati. Urmand prostia si tembelismul popii cu 3 sau 4 restructurari in cadrul sectiei  mai lucreaza 50-60 de angajati., fara ca regia sa se fi dotat cu ceva utilaje moderne sau sa aiba inheiate cu firme de specialitate contracte de mentenanta.                               Traducandu-va initialele rezulta Sectia Linie Cale Contact Substatii care se compune din:
-          Atelierul Linie Cale – care  ar trebui sa se ocupe de intretinerea sinelor, traverselor,macazelor si a altor aparate din linia cale
-          Atelierul Linia Contact – care  ar trebui sa se ocupe de intretinerea retelei de contact (firul aerian), macaze, stalpii si alte parti componente ale liniei de contact
-          Atelierul Substatiile de transformare redresare – care  ar trebui sa se ocupe de intretinerea celor 9 substatii de  transformare-redresare, a cablurilor de medie tensiune si a cablurilor de joasa tensiune, practic sistemul care alimenteaza cu energie electrica reteaua de contact,precum si sa urmareasca coordonarea manevrelor atat la reteaua de joasa tensiune cat si la cablurile de medie tensiune
Pana la apritia popii sediul sectiei si al atelierelelor linie cale si linie contact era in str. Garii Nr.17, unde se gaseau  ateliere pentru :                                                                                                                                                    
 1.   confectionarea macazelor a acelor de macaz si a altor componente ale liniei cale,                                                         
 2.   se curbau sinele
                                                                                                                                                
3.   se confectrionau  macazelor si alte elemente componente ale liniei de contact, 
                                                        
 4.   se repara parcul auto al sectiei compus din 7 turnuri, 5 basculante , 4 tractoare, 2 macarale, alte echipamente de transport                                                                                                                                                                                        
 5.   magazia de piese de schimb a sectiei                                                                                                                         
 6.   un depozit de carburanr de 10.000 litriu                                                                                                                         
 7.   birourile administrative si garderobele personalului de serviciu.      
                                                                   
 Constructiile erau destul de vechi, dar sectia era intr-o singura locatie, usor de condus

Atelierul substatii compus din 9 substatii de redresare transfornmare (7 germane DDR si 2 romanesti) avea sediul central la substatia de redresare nr.6 unde exista un sistem automat de comanda a celulelor de 600V din toata Timisoara
Aparitia popii a dus practic la desfintarea sectiei LCCS. Sediul din str. Garii nr.17 a fost inchis sectia schimbandu-si locatia. De mai bine de 2 ani fostul sediu este abandonat si se degradeaza de la o zi la alta fara ca cineva sa intervina. A se vedea fotografiile 

fostele birouri , atelierul de macaze, 

  atelierul linie contact
 ce a mai ramas din depozitul sectiei
 
Peste 25.000 mp teren si cladirile aferente sunt abandonate de mai bine de doi ani jumate si nimeni nu-l intreaba pe poapa de sanatate, dar vai REGIA ESTE IN PIERDERE SI TREBUIE AJUTATA. Rusine primariei si organelor de control abilitate de stat pentru a descoperii astfel de smenuri.
La aceasta data in cadrul sectie nu se mai confectioneaza nici o piesa de scimb si nu se mai face nici o mentenanta deoarece nu mai exista nici un atelier functional.
Linia mai are are 10-12 angajati dintre care 5 sunt personal TESA avandu-si sediul in fosta CT din Dambovita, iar linia contact mai are 20 angajati din care o parte sunt angajati ai fostului atelier substatii.                                        
 Parcul auto a fost preluat de sectia autobuze, total dezinteresati de situatia parcului care nu are nici o tamgenta cu autobuzele si se gaseste in fosta „ferma agricola” din Dambovita, unde binenteles nu exista gropi de revizie sau alte dotari ci doar o simpla platforma Vezi pozele . 
Parcul auto al sectiei LCCS mai are in dotare 3 turnuri, functionale  numai 2, o  macara de 18tf,  2 basculante si o autoplatforma pentru grupul de sudura.Cu aceasta doatarea popa sustine sus si tare ca face mentenanta la 80 Km linie cale, peste 120 Km fir aerian si un depou activ cel din Dambovita .                                                                             
 Cu acelasi parc auto se face si interventia 
 (de rasul curcilor)

Despre  Substatiile de redresare  un capitol aparte vom vorbi in curand.

DUMNEZEU CU MILA, ca popa E CU HAOSUL










                       

Un comentariu: