Aceasta sectie, care ar trebui sa fie inima regiei este tratatata de popa ca ultima cenusareasa. Daca in anii in care transpotul din Timisoara era poate cel mai bun din tara la aceasta sectie lucrau peste 400 de angajati. Urmand prostia si tembelismul popii cu 3 sau 4 restructurari in cadrul sectiei mai lucreaza 50-60 de angajati., fara ca regia sa se fi dotat cu ceva utilaje moderne sau sa aiba inheiate cu firme de specialitate contracte de mentenanta. Traducandu-va initialele rezulta Sectia Linie Cale Contact Substatii care se compune din:
-
Atelierul Linie Cale – care ar trebui sa se ocupe de intretinerea sinelor,
traverselor,macazelor si a altor aparate din linia cale
-
Atelierul Linia Contact – care ar trebui sa se ocupe de intretinerea retelei
de contact (firul aerian), macaze, stalpii si alte parti componente ale liniei
de contact
-
Atelierul Substatiile de
transformare redresare – care ar trebui
sa se ocupe de intretinerea celor 9 substatii de transformare-redresare, a cablurilor de medie
tensiune si a cablurilor de joasa tensiune, practic sistemul care alimenteaza
cu energie electrica reteaua de contact,precum si sa urmareasca coordonarea
manevrelor atat la reteaua de joasa tensiune cat si la cablurile de medie
tensiune
Pana la apritia popii sediul
sectiei si al atelierelelor linie cale si linie contact era in str. Garii Nr.17,
unde se gaseau ateliere pentru : 1. confectionarea macazelor a acelor de macaz si a altor componente ale liniei cale,
2. se curbau sinele
3. se confectrionau macazelor si alte elemente componente ale liniei de contact,
4. se repara parcul auto al sectiei compus din 7 turnuri, 5 basculante , 4 tractoare, 2 macarale, alte echipamente de transport
5. magazia de piese de schimb a sectiei
6. un depozit de carburanr de 10.000 litriu
7. birourile administrative si garderobele personalului de serviciu.
Constructiile erau destul de vechi, dar sectia era intr-o singura locatie, usor de condus
Atelierul substatii compus din 9 substatii de redresare transfornmare (7 germane DDR si 2 romanesti) avea sediul central la substatia de redresare nr.6 unde exista un sistem automat de comanda a celulelor de 600V din toata Timisoara
Aparitia popii a dus practic la desfintarea sectiei LCCS. Sediul din str. Garii nr.17 a fost inchis sectia schimbandu-si locatia. De mai bine de 2 ani fostul sediu este abandonat si se degradeaza de la o zi la alta fara ca cineva sa intervina. A se vedea fotografiile
Peste 25.000 mp teren si cladirile aferente sunt abandonate de mai bine de doi ani jumate si nimeni nu-l intreaba pe poapa de sanatate, dar vai REGIA ESTE IN PIERDERE SI TREBUIE AJUTATA. Rusine primariei si organelor de control abilitate de stat pentru a descoperii astfel de smenuri.
La aceasta data in cadrul sectie nu se mai confectioneaza nici o piesa de scimb si nu se mai face nici o mentenanta deoarece nu mai exista nici un atelier functional.

Parcul auto a fost preluat de sectia autobuze, total dezinteresati de situatia parcului care nu are nici o tamgenta cu autobuzele si se gaseste in fosta „ferma agricola” din Dambovita, unde binenteles nu exista gropi de revizie sau alte dotari ci doar o simpla platforma Vezi pozele .

Cu acelasi parc auto se face si interventia
(de rasul curcilor)
Despre Substatiile de redresare un capitol aparte vom vorbi in curand.
DUMNEZEU
CU MILA, ca popa E CU HAOSUL
Sustatile lea distrus boul de munteanu cu telecomandalui aia nou.imbecilul!!!!!!!!!!
RăspundețiȘtergere