3. Pentru a pune mana pe un
comision gras popa incerca sa cumpere tramvaie noi. Incepan cu 2009 popa a
sistat mentenanta la parcul de tramvaie, aducandul in starea actuala cu:
·
vagoane
fara ITP,
·
cu automate (sigurante automate) nefunctionale,
·
cu
instalatia electrica la pamant - aparand
in traseu incendii si cazuri de electrocutare a calatorilor.
Neexecutandu-se lucrari de mentenanta a
instalatiei electrice s-au distrus (ars) transbonderele (dispozitivele de
comanda a macazelor automate)existente pe tramvai (au fost montate 85buc) Costul
unui transponder este de 4000
euro/bucata. Nu
cred ca cineva a calculat pierderea...
·
cu
pantografele nereglate la presiunea pe care trebuie sa o aiba pe firul de
contact
·
cu
bandajele pline de plainetati, care duc la aparitia uzurii ondulatorii in linie
Prin politica dusa cu premeditare de popa s-a ajuns ca de la un parc
circulanr de 80-100 trenuri de tramvai
sa se ajunga la un parc circulant de
45-55 vagoane de tramvai. Aceasta
politica de distrugere a transportului electric cu tramvaiele a fost intarita
de fituicile din Timisoara platite cu bani grei de popa, care in loc sa
analizeze cauzele tipau in gura mare ca se circula cu vagoane vechi. Cel mai grav lucru este ca in CLT s-a votat
cumpararea de tramvaie moi (50.000.000 euro) fara a se face lucrarile necesare
pentru ca aceasta investitie sa poata fi functionala:
·
nu s-a
finalizat amplasamentul si proiectul unui depou modern de tramvaie
·
nu s-a
facut nimic pentru modernizarea depoului din Dambovita – refacerea totala a
liniilor de tramvai a stalpilor si firului aerian, modernizarea halei depoului

·
redeschiderea
depoului din Take Ionescu 83
·
continuarea
modernizarii a inca 40 km linie cale contact
·
lucrari
de modernizare si investitii la substatiile de transformare redresare.
Fara executarea acestor lucrari, a cumpara de tramvaie ar fi echivalent
cu a face foc cu bancnote in loc de lemne
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu