marți, 29 mai 2012

Modul in care popa vede rentabilizarea regiei IV







3.  Pentru a pune mana pe un comision gras popa incerca sa cumpere tramvaie noi. Incepan cu 2009 popa a sistat mentenanta la parcul de tramvaie, aducandul in starea actuala cu:
·         vagoane fara ITP,
·          cu automate (sigurante automate) nefunctionale,
·         cu instalatia electrica la pamant -  aparand in traseu incendii si cazuri de electrocutare a calatorilor.    

Neexecutandu-se lucrari de mentenanta a instalatiei electrice s-au distrus (ars) transbonderele (dispozitivele de comanda a macazelor automate)existente pe tramvai (au fost montate 85buc) Costul unui transponder este de  4000 euro/bucata.                                                                                   Nu cred ca cineva a calculat pierderea...
·         cu pantografele nereglate la presiunea pe care trebuie sa o aiba pe firul de contact
·         cu bandajele pline de plainetati, care duc la aparitia uzurii ondulatorii in linie
Prin politica dusa cu premeditare de popa s-a ajuns ca de la un parc circulanr de 80-100 trenuri de tramvai  sa se ajunga la un parc circulant de 45-55 vagoane de tramvai. Aceasta politica de distrugere a transportului electric cu tramvaiele a fost intarita de fituicile din Timisoara platite cu bani grei de popa, care in loc sa analizeze cauzele tipau in gura mare ca se circula cu vagoane vechi.  Cel mai grav lucru este ca in CLT s-a votat cumpararea de tramvaie moi (50.000.000 euro) fara a se face lucrarile necesare pentru ca aceasta investitie sa poata fi functionala:
·         nu s-a finalizat amplasamentul si proiectul unui depou modern de tramvaie
·         nu s-a facut nimic pentru modernizarea depoului din Dambovita – refacerea totala a liniilor de tramvai a stalpilor si firului aerian, modernizarea halei depoului




·         redeschiderea depoului din Take Ionescu 83
·         continuarea modernizarii a inca 40 km linie cale contact
·         lucrari de modernizare si investitii la substatiile de transformare redresare.
Fara executarea acestor lucrari, a cumpara de tramvaie ar fi echivalent cu a face foc cu bancnote in loc de lemne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu