duminică, 20 mai 2012

Restructurare = Tembelis


Restructurarile sau procesul de desfintare a transportului in comun


Gandirea popii
 

La RATT in curand va incepe un nou proces de restructurare care este echivalent cu  DISTRUGEREA.
Pentru a cadea bine la “dosar” popa s-a bazat pe prostia omeneasca si toate restructurarile s-au facut dupa ce au fost inaintat, dar ce este si mai dureros, si aprobate de Consiliului Local al mun.Timisoara.
Este strigator la cer sa constati ca “alesii locali” au mari probleme in a intelege sau mai bine zis habar nu au ce inseamna procesul de restructurare in cadrul unei firme. Pentru dumnealor notiuni ca proces tehnologic,  proces de normare a muncii, ce specialitate trebuie sa aiba un ANGAJAT pentru a conduce un sector sunt  gauri negre, lucruri fara importanta, dar care trimit in faliment firmele – vezi RATT si Colterm. Stimabilii consilieri au aprobat materialul fara a face nici cea mai mica dorinta de a analiiza propunerile ei executand constincios doar comenzile primite de la TATUCI.
Sa nu discutam de materialele intocmite de pisculita si alti mahari din primarie, materiale tendentioase, cu un puternic iz de vendeta care aveau scopul de a elimina de pe schema FIRMEI persoanele incomode. Toate materialele intocmite sunt FALSE fara a exista nici cea mai analiza a normativelor in vigoare ele fiind practic niste copy paste ale materialele idioate si tembele transmise de popa.
In urma repetatelor restructurari
-          La RATT a disparut complect notiunea de mentenanta (intretinere). Personalul existent pentru aceasta activitate nemaiexistant - multimea vida. popa, un personaj  odios a mintit in referate intocmite ca activitatile de mentenanta se vor externaliza, dar nici acum dupa mai bine de 2 ani de la prima restructurare inca nici o activitate nu este EXTERNALIZATA. Consilierilor locali ar trebui sa le crape obrazul de rusine deoarece stiind ca externalizarea unei activitati creste costurile si de trei ori, ca RATT este FALIMENTARA au votat cu nonsalanta 3 restructurari, fara a avea nici cea mai mica dorinta de a verifica rezultatele  RUSINE!!!!!!!!!
-          Actualul personalul de conducere si  codonare a diverselor  sectoarelor, personal agrat si numit de popa este format din ANGAJATI fara nici cea mai mica experienta in transportul in comun  sau mai exact de catre persoane care nu au nimic in comun cu aceasta actitate,

Tragic este ca nimeni din primarie nu-l trage de urechi pe popa pentru distrugerea unei  investitii de 40.000.000 euro - lucrarile de modernizare a 4o Km lini de tramvai - datorita faptului ca de patru ani nu s-a facut nici o lucrare de mentenanta. Stimati mafioti din primarie si stimati consilieri locali chiar aveti orbul gainii si nu vedeti ca:
-       Macazele automate. La aceasta data toate macazele automate sunt  defecte  din lipsa de intretinere. Cel mai grav lucru este ca nu exista in functiune nici semnalizarea vizuala a pozitiei macazului, putand aparea accidente grave(vezi tamponarea din P-ta Maria). In noile organigrame ale popii echipa de macaze este desfintata.
-       Macazele mecaniceLa aceasta data datorita lipsei intretinerii macazele mecanice au  inceput  sa cada. In noua organizare echipa de macaze este desfintata.
-       Calurile electrice.  Cablurile electrice de 10 kV si 600 V current continu sunt abandonate . Echipa de cabluri a fost desfintata si echipamentele de intretinere casate, desi exista peste 15Km cabluri de medie tensiune si peste 70 km cablri de joasa tensiune .Indolenta si prostia de care a dat dovada CLT, primaria si popa a dus la aparitia unor focare de incendiu in substati
-       Intersecti. In intersecti, limbile de macaz si incrucisarile liniei cale prezinta urme avansate de uzura. Exista posibilitatea aparitiei unor deraieri. In actual aorganigrama echipa de intretinere este aproape desfintata in proportie de 90%.
-       Linia cale. In linia cale au aparut urme ale uzurii ondulatorii. Vagonul polizor (daca mai exista) nu a mai lucrat de mai bine de un an si jumate.Liniile de tramvai nu sunt curatite, fapt ce duce la aparitia uzurii ondulatorii. Echipa de linie cale nu a facut nici o curatare de cand s-au dat in exploatare sectoarele de linie cale.Masticul bituminous de izolare a liniilor se desprinte. Conform instructiuctiunilor tehnice primate , odata la 3 ani acesta trebuie schimbat.
-        Linia Contact. Incrucisarile liniei de contact - tramvai troleibuz, tramvai tramvai prezinta urme avansate de uzura cu posibilitatea apararitiei unor defecte grave. In actual organigrama echipele de intretinere si revizie a firului de contact aproape a disparut.

Si toate aceste lucruri au fost realizate sub pulpana mantiei  lui don GIGI, care acum are dorinta si nesimtirea de a-si continua hegemonia prin mana sa stanga candIDIOTUL
la postul de primar.
Am zis mana  stanga deoarece cu mana dreapta – pisculita se stergea la fund

Stimati timisoreni ar trebui sa stiti ca pana in anul  2020 vom plati datoriile pentru aceaste lucrari efectuate la liniile de tramvai si ar trebui sa nu acceptam ca unii asa zisi  conducatori locali sa-si bata joc de banii nostrii.


La RATT in curand va incepe un nou proces de restructurare care este echivalent cu  DISTRUGEREA.
Pentru a cadea bine la “dosar” popa s-a bazat pe prostia omeneasca si toate restructurarile s-au facut dupa ce au fost inaintat, dar ce este si mai dureros, si aprobate de Consiliului Local al mun.Timisoara.
Este strigator la cer sa constati ca “alesii locali” au mari probleme in a intelege sau mai bine zis habar nu au ce inseamna procesul de restructurare in cadrul unei firme. Pentru dumnealor notiuni ca proces tehnologic,  proces de normare a muncii, ce specialitate trebuie sa aiba un ANGAJAT pentru a conduce un sector sunt  gauri negre, lucruri fara importanta, dar care trimit in faliment firmele – vezi RATT si Colterm. Stimabilii consilieri au aprobat materialul fara a face nici cea mai mica dorinta de a analiiza propunerile ei executand constincios doar comenzile primite de la TATUCI.
Sa nu discutam de materialele intocmite de pisculita si alti mahari din primarie, materiale tendentioase, cu un puternic iz de vendeta care aveau scopul de a elimina de pe schema FIRMEI persoanele incomode. Toate materialele intocmite sunt FALSE fara a exista nici cea mai analiza a normativelor in vigoare ele fiind practic niste copy paste ale materialele idioate si tembele transmise de popa.
In urma repetatelor restructurari
-          La RATT a disparut complect notiunea de mentenanta (intretinere). Personalul existent pentru aceasta activitate nemaiexistant - multimea vida. popa, un personaj  odios a mintit in referate intocmite ca activitatile de mentenanta se vor externaliza, dar nici acum dupa mai bine de 2 ani de la prima restructurare inca nici o activitate nu este EXTERNALIZATA. Consilierilor locali ar trebui sa le crape obrazul de rusine deoarece stiind ca externalizarea unei activitati creste costurile si de trei ori, ca RATT este FALIMENTARA au votat cu nonsalanta 3 restructurari, fara a avea nici cea mai mica dorinta de a verifica rezultatele  RUSINE!!!!!!!!!
-          Actualul personalul de conducere si  codonare a diverselor  sectoarelor, personal agrat si numit de popa este format din ANGAJATI fara nici cea mai mica experienta in transportul in comun  sau mai exact de catre persoane care nu au nimic in comun cu aceasta actitate,

Tragic este ca nimeni din primarie nu-l trage de urechi pe popa pentru distrugerea unei  investitii de 40.000.000 euro - lucrarile de modernizare a 4o Km lini de tramvai - datorita faptului ca de patru ani nu s-a facut nici o lucrare de mentenanta. Stimati mafioti din primarie si stimati consilieri locali chiar aveti orbul gainii si nu vedeti ca:
-       Macazele automate. La aceasta data toate macazele automate sunt  defecte  din lipsa de intretinere. Cel mai grav lucru este ca nu exista in functiune nici semnalizarea vizuala a pozitiei macazului, putand aparea accidente grave(vezi tamponarea din P-ta Maria). In noile organigrame ale popii echipa de macaze este desfintata.
-       Macazele mecaniceLa aceasta data datorita lipsei intretinerii macazele mecanice au  inceput  sa cada. In noua organizare echipa de macaze este desfintata.
-       Calurile electrice.  Cablurile electrice de 10 kV si 600 V current continu sunt abandonate . Echipa de cabluri a fost desfintata si echipamentele de intretinere casate, desi exista peste 15Km cabluri de medie tensiune si peste 70 km cablri de joasa tensiune .Indolenta si prostia de care a dat dovada CLT, primaria si popa a dus la aparitia unor focare de incendiu in substati
-       Intersecti. In intersecti, limbile de macaz si incrucisarile liniei cale prezinta urme avansate de uzura. Exista posibilitatea aparitiei unor deraieri. In actual aorganigrama echipa de intretinere este aproape desfintata in proportie de 90%.
-       Linia cale. In linia cale au aparut urme ale uzurii ondulatorii. Vagonul polizor (daca mai exista) nu a mai lucrat de mai bine de un an si jumate.Liniile de tramvai nu sunt curatite, fapt ce duce la aparitia uzurii ondulatorii. Echipa de linie cale nu a facut nici o curatare de cand s-au dat in exploatare sectoarele de linie cale.Masticul bituminous de izolare a liniilor se desprinte. Conform instructiuctiunilor tehnice primate , odata la 3 ani acesta trebuie schimbat.
-        Linia Contact. Incrucisarile liniei de contact - tramvai troleibuz, tramvai tramvai prezinta urme avansate de uzura cu posibilitatea apararitiei unor defecte grave. In actual organigrama echipele de intretinere si revizie a firului de contact aproape a disparut.

Si toate aceste lucruri au fost realizate sub pulpana mantiei  lui don GIGI, care acum are dorinta si nesimtirea de a-si continua hegemonia prin mana sa stanga candIDIOTUL
la postul de primar.
Am zis mana  stanga deoarece cu mana dreapta – pisculita se sterge la fund

Stimati timisoreni ar trebui sa stiti ca pana in anul  2020 vom plati datoriile pentru aceaste lucrari efectuate la liniile de tramvai si ar trebui sa nu acceptam ca unii asa zisi  conducatori locali sa-si bata joc de banii nostrii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu