Restructurarile sau procesul de desfintare a
transportului in comun
Gandirea popii

La RATT in curand va
incepe un nou proces de restructurare care este echivalent cu DISTRUGEREA.
Pentru a cadea bine la
“dosar” popa s-a bazat pe prostia omeneasca si toate restructurarile s-au facut
dupa ce au fost inaintat, dar ce este si mai dureros, si aprobate de
Consiliului Local al mun.Timisoara.
Este strigator la cer
sa constati ca “alesii locali” au mari probleme in a intelege sau mai bine zis
habar nu au ce inseamna procesul de restructurare in cadrul unei firme. Pentru
dumnealor notiuni ca proces tehnologic, proces de normare a
muncii, ce specialitate trebuie sa aiba un ANGAJAT pentru a conduce un sector sunt
gauri negre, lucruri fara importanta, dar care trimit in faliment firmele –
vezi RATT si Colterm. Stimabilii consilieri au aprobat materialul fara a face
nici cea mai mica dorinta de a analiiza propunerile ei executand constincios doar
comenzile primite de la TATUCI.
Sa nu discutam de
materialele intocmite de pisculita si alti mahari din primarie, materiale
tendentioase, cu un puternic iz de vendeta care aveau scopul de a elimina de pe
schema FIRMEI persoanele incomode. Toate materialele intocmite sunt FALSE fara a
exista nici cea mai analiza a normativelor in vigoare ele fiind practic niste
copy paste ale materialele idioate si tembele transmise de popa.
In urma repetatelor
restructurari
- La
RATT a disparut complect notiunea de mentenanta (intretinere).
Personalul existent pentru aceasta activitate nemaiexistant - multimea vida.
popa, un personaj odios a mintit in
referate intocmite ca activitatile de mentenanta se vor externaliza, dar nici acum
dupa mai bine de 2 ani de la prima restructurare inca nici o activitate nu este
EXTERNALIZATA. Consilierilor locali ar trebui sa le crape obrazul de rusine
deoarece stiind ca externalizarea unei activitati creste costurile si de trei
ori, ca RATT este FALIMENTARA au votat cu nonsalanta 3 restructurari, fara a
avea nici cea mai mica dorinta de a verifica rezultatele RUSINE!!!!!!!!!
- Actualul
personalul de conducere si codonare a
diverselor sectoarelor, personal agrat si numit de popa este format din
ANGAJATI fara nici cea mai mica experienta in transportul in comun sau mai exact de catre persoane care nu au
nimic in comun cu aceasta actitate,
Tragic este ca nimeni
din primarie nu-l trage de urechi pe popa pentru distrugerea unei investitii de 40.000.000 euro - lucrarile de modernizare a 4o Km lini de
tramvai - datorita faptului ca de patru ani nu s-a facut nici o lucrare de
mentenanta. Stimati mafioti din primarie si stimati consilieri locali chiar
aveti orbul gainii si nu vedeti ca:
-
Macazele
automate. La aceasta data toate macazele automate sunt defecte din
lipsa de intretinere. Cel mai grav lucru este ca nu exista in functiune nici
semnalizarea vizuala a pozitiei macazului, putand aparea accidente grave(vezi
tamponarea din P-ta Maria). In noile organigrame ale popii echipa de
macaze este desfintata.
-
Macazele
mecanice. La aceasta data datorita lipsei intretinerii macazele mecanice au
inceput sa cada. In noua organizare echipa de macaze este
desfintata.
-
Calurile
electrice. Cablurile
electrice de 10 kV si 600 V current continu sunt abandonate . Echipa de cabluri
a fost desfintata si echipamentele de intretinere casate, desi exista peste
15Km cabluri de medie tensiune si peste 70 km cablri de joasa tensiune
.Indolenta si prostia de care a dat dovada CLT, primaria si popa a dus la
aparitia unor focare de incendiu in substati
-
Intersecti. In intersecti,
limbile de macaz si incrucisarile liniei cale prezinta urme avansate de uzura.
Exista posibilitatea aparitiei unor deraieri. In actual aorganigrama echipa de
intretinere este aproape desfintata in proportie de 90%.
-
Linia
cale. In linia cale au aparut urme ale uzurii ondulatorii. Vagonul polizor
(daca mai exista) nu a mai lucrat de mai bine de un an si jumate.Liniile de
tramvai nu sunt curatite, fapt ce duce la aparitia uzurii ondulatorii. Echipa
de linie cale nu a facut nici o curatare de cand s-au dat in exploatare
sectoarele de linie cale.Masticul bituminous de izolare a liniilor se
desprinte. Conform instructiuctiunilor tehnice primate , odata la 3 ani acesta
trebuie schimbat.
-
Linia
Contact. Incrucisarile liniei
de contact - tramvai troleibuz, tramvai tramvai prezinta urme avansate de uzura
cu posibilitatea apararitiei unor defecte grave. In actual organigrama echipele
de intretinere si revizie a firului de contact aproape a disparut.
Si toate aceste lucruri au fost realizate sub pulpana mantiei lui don GIGI, care acum are dorinta si nesimtirea
de a-si continua hegemonia prin mana sa stanga candIDIOTUL
la postul de primar.
Am zis mana stanga deoarece cu
mana dreapta – pisculita se stergea la fund
Stimati timisoreni ar trebui sa stiti ca pana in anul 2020 vom plati datoriile pentru aceaste
lucrari efectuate la liniile de tramvai si ar trebui sa nu acceptam ca unii asa
zisi conducatori locali sa-si bata joc
de banii nostrii.
La RATT in curand va
incepe un nou proces de restructurare care este echivalent cu DISTRUGEREA.
Pentru a cadea bine la
“dosar” popa s-a bazat pe prostia omeneasca si toate restructurarile s-au facut
dupa ce au fost inaintat, dar ce este si mai dureros, si aprobate de
Consiliului Local al mun.Timisoara.
Este strigator la cer
sa constati ca “alesii locali” au mari probleme in a intelege sau mai bine zis
habar nu au ce inseamna procesul de restructurare in cadrul unei firme. Pentru
dumnealor notiuni ca proces tehnologic, proces de normare a
muncii, ce specialitate trebuie sa aiba un ANGAJAT pentru a conduce un sector sunt
gauri negre, lucruri fara importanta, dar care trimit in faliment firmele –
vezi RATT si Colterm. Stimabilii consilieri au aprobat materialul fara a face
nici cea mai mica dorinta de a analiiza propunerile ei executand constincios doar
comenzile primite de la TATUCI.
Sa nu discutam de
materialele intocmite de pisculita si alti mahari din primarie, materiale
tendentioase, cu un puternic iz de vendeta care aveau scopul de a elimina de pe
schema FIRMEI persoanele incomode. Toate materialele intocmite sunt FALSE fara a
exista nici cea mai analiza a normativelor in vigoare ele fiind practic niste
copy paste ale materialele idioate si tembele transmise de popa.
In urma repetatelor
restructurari
- La
RATT a disparut complect notiunea de mentenanta (intretinere).
Personalul existent pentru aceasta activitate nemaiexistant - multimea vida.
popa, un personaj odios a mintit in
referate intocmite ca activitatile de mentenanta se vor externaliza, dar nici acum
dupa mai bine de 2 ani de la prima restructurare inca nici o activitate nu este
EXTERNALIZATA. Consilierilor locali ar trebui sa le crape obrazul de rusine
deoarece stiind ca externalizarea unei activitati creste costurile si de trei
ori, ca RATT este FALIMENTARA au votat cu nonsalanta 3 restructurari, fara a
avea nici cea mai mica dorinta de a verifica rezultatele RUSINE!!!!!!!!!
- Actualul
personalul de conducere si codonare a
diverselor sectoarelor, personal agrat si numit de popa este format din
ANGAJATI fara nici cea mai mica experienta in transportul in comun sau mai exact de catre persoane care nu au
nimic in comun cu aceasta actitate,
Tragic este ca nimeni
din primarie nu-l trage de urechi pe popa pentru distrugerea unei investitii de 40.000.000 euro - lucrarile de modernizare a 4o Km lini de
tramvai - datorita faptului ca de patru ani nu s-a facut nici o lucrare de
mentenanta. Stimati mafioti din primarie si stimati consilieri locali chiar
aveti orbul gainii si nu vedeti ca:
-
Macazele
automate. La aceasta data toate macazele automate sunt defecte din
lipsa de intretinere. Cel mai grav lucru este ca nu exista in functiune nici
semnalizarea vizuala a pozitiei macazului, putand aparea accidente grave(vezi
tamponarea din P-ta Maria). In noile organigrame ale popii echipa de
macaze este desfintata.
-
Macazele
mecanice. La aceasta data datorita lipsei intretinerii macazele mecanice au
inceput sa cada. In noua organizare echipa de macaze este
desfintata.
-
Calurile
electrice. Cablurile
electrice de 10 kV si 600 V current continu sunt abandonate . Echipa de cabluri
a fost desfintata si echipamentele de intretinere casate, desi exista peste
15Km cabluri de medie tensiune si peste 70 km cablri de joasa tensiune
.Indolenta si prostia de care a dat dovada CLT, primaria si popa a dus la
aparitia unor focare de incendiu in substati
-
Intersecti. In intersecti,
limbile de macaz si incrucisarile liniei cale prezinta urme avansate de uzura.
Exista posibilitatea aparitiei unor deraieri. In actual aorganigrama echipa de
intretinere este aproape desfintata in proportie de 90%.
-
Linia
cale. In linia cale au aparut urme ale uzurii ondulatorii. Vagonul polizor
(daca mai exista) nu a mai lucrat de mai bine de un an si jumate.Liniile de
tramvai nu sunt curatite, fapt ce duce la aparitia uzurii ondulatorii. Echipa
de linie cale nu a facut nici o curatare de cand s-au dat in exploatare
sectoarele de linie cale.Masticul bituminous de izolare a liniilor se
desprinte. Conform instructiuctiunilor tehnice primate , odata la 3 ani acesta
trebuie schimbat.
-
Linia
Contact. Incrucisarile liniei
de contact - tramvai troleibuz, tramvai tramvai prezinta urme avansate de uzura
cu posibilitatea apararitiei unor defecte grave. In actual organigrama echipele
de intretinere si revizie a firului de contact aproape a disparut.
Si toate aceste lucruri au fost realizate sub pulpana mantiei lui don GIGI, care acum are dorinta si nesimtirea
de a-si continua hegemonia prin mana sa stanga candIDIOTUL
la postul de primar.
Am zis mana stanga deoarece cu
mana dreapta – pisculita se sterge la fund
Stimati timisoreni ar trebui sa stiti ca pana in anul 2020 vom plati datoriile pentru aceaste
lucrari efectuate la liniile de tramvai si ar trebui sa nu acceptam ca unii asa
zisi conducatori locali sa-si bata joc
de banii nostrii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu