duminică, 13 mai 2012

Sa speram ca in curand Cainele Domnului va avea botnita


In mandatul popii, RATT a reuÈ™it să acumuleze datorii de aproximativ 16 milioane de euro la ANAF. In interviurile pe care binevoieste sa le dea popa in stil caracteristic minte cum deschide gura “ obligaÅ£iile curente în această perioadă sunt achitate la zi”.
Daca acesta ar fi  adevarul de ce popa s-a chinuit de mai bine de 18 luni sa obtina bani de la primarie pentru plata datoriilor de la stat?                                                                                          
 Cu un ultim efort don gigi a convocat consilierii locali în È™edință extraordinară È™i a obÈ›inut  o scrisoare de garanÈ›ie din partea municipalității pentru a se putea plati plati datoriile RATT catre bugetul statului.                                              
 Ramane de vazut daca noul primar si noul CLT il va mai tine pe popa la conducere deoarece datoriele vor trebui platite daca se mai doreste transportul local in Timisioara. Datoria a aparut ca urmare a modului mizerabil in care e condusa regia si datorita intelegerii dintre don gigi, pisculita si popa (triumviratul de trista amintire) prin care primaria nu achita intreaga suma datorata RATT-ului pentru gratuitati, ioar popa nu solicita acestiu bani. In cazul in care don gigi ramanea vesnic pe scaunul primarului nu era nici un necaz deoarece din cand in cand consilierii ar fi platit aceste sume astfel incat toata lumea (mai putin timisorenii) ar fi fost multumita.                                                       Sedinta la care s-a votat scrisoare de garantie a fost o sedinta cu cantec, de trista amintire, datorita faptului ca iubitii nostri consilieri au respectat cu strictete indicatiilor primite de la centru.Votand aprobarea banilor consilierii nu au fost interesati ca regia lucreaza in pierdere. Aprobarea s-a facut ca in cazul in care, dacă în 5 ani RATT nu va achita zecile de milioane de lei, atunci banii, plus dobanzile vor fi platite din bugetul public. Concluzia don gigi isi va plati datoriile restante, dar timisorenii vor plati penalizarile si dobanzile bancilor pentru ca anumite persoane nu si-au facut datoria....
Sa incercam sa intam in lucrurile sfinte ale popii urmarind unele aspecte din regie.                                                                                                                                                             popa incepe ziua cu treburile sfinte la parohia din Take Ionescu 83, apoi mai da matanii si acatisturi deci pentru problemele regiei probabil are disponibil zilnix maxim 30-35minute                          
Sistem de taxar, un sistem total ineficint.                                                                         
 Incepand cu anul 2008 cand regia a inceput sa intrate într-o gaură neagră. Investit 4 milioane într-un sistem de ticketing electronic, combinat cu GPS-uri special care monitorizează mijloacele de transport în comun din oraÈ™ È™i anunță, în staÈ›ii, pe panouri electronice, în cât timp ajung acestea se dovedeste total nefolositoare datotorita modului in care se face intretinerea si exploatarea. In momentul in care poapa a ajuns la putere una din primele sale actiuni a fost de a sista contractul cu firma care trebuia sa asigure mentenanta sistemelor, iar rezultatul a fost ca sistemul a inceput sa dea rateuri: aparatele de validat bilete sau abonamente nu prea funcÈ›ionează, iar sistemele de afiÈ™aj, de asemenea, indică haotic sosirea curselor. De asemenea popa in tembelismul de care da dovada se incapataneaza sa nu schimbe modul de utilizare al biletelor. In loc ca acestea sa poata fi utilizate o perioada de timp(30 sau 45 minute) popa prefera ca biletele sa fie folosite numai pentru o calatorie cu un mijloc de transport. Astfel in loc ca sa poti schimba 2 sau chiar trei mijloace de transport cu un bilet esti nevoit sa perforezi un bilet chiar si pentru o statie. Avand un numar de circumvolutiuni foarte redus, popa, nu poat intelege ca CEREREA calatorului este in functie de OFERTA. Neschimband sistemul numarul blatistilor in Timisoara este in crestere, iar din pacate calatorii cei mai numerosi, pensionarii si elevii au gratuitati deci nu cumpara bilete. Alt aspect negativ este lipsa intretinerii sistemului. popa a desfintat echipele de intretinere existente iar acum de intretinerea sistemului se ocupa 1-2 oameni car insa nu primesc de la regie nici un material de intretinere.                                                                           
   Substatiile de redresare                                                                                                       
   In Timisoara sunt 9 substatii de transformare redresare, 7 productie germana- DDR (1968-1972) si doua si doua romanesti – Electroputere Craiova 1986-1988. Ambele firme producatoare au disparut, piesele de schimb fiind o MARE PROBLEMA. Daca pana in jurul anilor 2006, se mai gaseau piese de schim, de la acea data stocul a ajuns la 0. In perioada 2006-2007 s-a incercat aducerea de pise de schimb. S-au achizitionat 3 substatii similare, dar nu identice,produse de aceiasi firma din DDR (productie 1989). Contractul incheiat in perioada in care popa era director tehnic a fost un mare FIASCO. Inceiat PROST, echipamente au ajuns in Ro fara buletine de incercari si verifici si fara certificate de garantie si calitate eliberat de o firma de specialitate. In consecinta nu s-au putut fi folosi pentru lucrari de investitii, dar se puteau fi folosi ca piese de schimb. popa, sfatuit de UCIDA-L TOACA, in perioada 2006-2007 a casat toate aceste substatiile nerecuprand NIMIC.                                                          
Pierderea realizata de regie este de peste 1.000.000 euro                                                                    Ca organizare substatiile de transformare-redresare
-          Aveau 4 echipe/ de intretinere cu un program de lucru de 12/24. Fiecare echipa era formata din 4 sau 5 oameni, necesari pentru a se putea asigura concediile, imbolnavirile si liberele. Activitatea a fost COMPROMISA. La acveasta data exista 6 electricieni pentru 9 substatii – PENIBIL
-          4 echipe de manevra a 2 electricieni la dispeceratul central S6 si 4 echipe de interventie a 2 electricieni in cazul aparitiei unor defecte la statiile la care nu exista echipa de mentenanta. Echipa era dotata cu o masina de interventie dotata cu toate sculele necesare unei interventii.Program de lucru 12/24.                     La aceasta data s-a pastrat echipa de manevra cu 4 electricieni/ 1 pe tura, iar echipa de interventie lipsita de masina este aceiasi cu cea de manevra 6 electricieni poentru 9 substatii
-          Intreaga activitate era condusa de un inginer de specialitate Electrotehnica sectia Energetica sau sectia Electrotehnica. La aceasta data este condusa de un inginer absolvent al sectiei Electronica si Telecomunicatii ( popa - nu se respecta normetivele de Sanatate si Siguranta a Muncii)
 Organigramele                                                                                               Reprezinta dovada proostieiu si tembelismului de care da dovada popa.  Nu trece anul si popa face o noua organigrama, fapt ce duce la abrambureala din regie. Ne aflam la a treia restructurare de personal si la a treia Organigrama. Angajatii deja nu mai stiu cine le este sef de sectie sau cine esre director. O singura persoiana ramane pe post popa TORQUEMADA – Cainele Domnului ( ce bine i se potriveste maidanezului nostruJ)                         Organigramele realizate de popa nu au scop progresul regiei, ele se realizeaza pentru a bloca niste posturi cand unii angajati isi dau demisia sau pentru a contracara setitele proceselkor pierdute. E o mare mare MIJERIE. Acum cand celalalt mafiot Don Gigi a trecut pe banca, probabil ca si popa va avea de dat explicatii. Reducerile de personal facuta fara a se tine cont de instructiuunile in vigoare, care pentru popa sunt aiureli, au dus la distrugerea parcului circulant a liniilor cale, firului aerian, cablurilor electrice si substatiilor de transformare redresare. AU DISPARU ECHIPELE care faceau mentenanta ramanand numai echipele de interventie. Haosul din regie e IMENS
Terenurile cedate sau abandonate                                
Take Ionescu 56 – Atelierele Centrale s-au inchis in proportie de 80% atelierele. Se pare ca o parte din teren va fi cedat ADP pentru parcari
Take Ionescu 83 – Depoul de tramvaie nr1 s-a distrus pentru realizarea unei biserici( probabil viitorul loc de munca al popii si din informatiile primite actualul loc de munca al fiului), o casa parohiala, o capela si o constructie inceputa acum 3 ani? O parte a cladirilor ramase din  fostul depou, au fost daramate, dupa ce in 2007-2010 s-a modernizat instalatia de incalzire (pierdere estimata la 200.000 euro), iar practic cu cladirea depoului construita in 1916 nu se stie ce se va face? popa zice ca un muxeu al tramvaielor, de fapt un kitsch restaurarile nu se vor face cu piese originale.
Str. Renasteri – Baza de agrement nu mai functioneaza de 4 ani, regia nu mai fonduri nici echipa de fotbal in nici o categorie. Cine va lua aceste tenuri ?
Str. Garii nr.17Fosta sectie LCCS. Cladirile si terenul sunt abandonate de 2 ani  De ce si pentru cine e pregatit terenul ?
Fosta Calea Buziasului nr2 – Sectia de autobuze. S-a cedat teren Universitatii Tehnice Timisoara. Exista hotarare CLT.
Intrarea Doinei Nr2 – nu s-a putut ceda deoarece este girata la banci pentru imprumutul de la troleibuze
Vom reveni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu