In mandatul popii, RATT a reușit să acumuleze datorii de
aproximativ 16 milioane de euro la ANAF. In interviurile pe care binevoieste sa
le dea popa in stil caracteristic minte cum deschide gura “ obligaţiile curente în această perioadă sunt achitate la zi”.
Daca acesta ar fi adevarul de ce popa s-a
chinuit de mai bine de 18 luni sa obtina bani de la primarie pentru plata
datoriilor de la stat?
Ramane
de vazut daca noul primar si noul CLT il va mai tine pe popa la conducere
deoarece datoriele vor trebui platite daca se mai doreste transportul local in
Timisioara. Datoria a aparut ca urmare a modului mizerabil in care e condusa
regia si datorita intelegerii dintre don gigi, pisculita si popa (triumviratul
de trista amintire) prin care primaria nu achita intreaga suma datorata RATT-ului
pentru gratuitati, ioar popa nu solicita acestiu bani. In cazul in care don
gigi ramanea vesnic pe scaunul primarului nu era nici un necaz deoarece din
cand in cand consilierii ar fi platit aceste sume astfel incat toata lumea (mai
putin timisorenii) ar fi fost multumita.
Sedinta la care s-a votat scrisoare de garantie a fost o sedinta cu
cantec, de trista amintire, datorita faptului ca iubitii nostri consilieri au
respectat cu strictete indicatiilor primite de la centru.Votand aprobarea
banilor consilierii nu au fost interesati ca regia lucreaza in pierdere.
Aprobarea s-a facut ca in cazul in care, dacă în 5 ani RATT nu va achita zecile
de milioane de lei, atunci banii, plus dobanzile vor fi platite din bugetul
public. Concluzia don gigi isi va plati
datoriile restante, dar timisorenii vor plati penalizarile si dobanzile
bancilor pentru ca anumite persoane nu si-au facut datoria....
Sa incercam sa intam in
lucrurile sfinte ale popii urmarind unele aspecte din regie.
popa incepe ziua cu treburile sfinte la parohia din Take Ionescu 83,
apoi mai da matanii si acatisturi deci pentru problemele regiei probabil are disponibil
zilnix maxim 30-35minute
Sistem de taxar, un sistem total ineficint.
Incepand cu anul 2008 cand regia a inceput sa
intrate într-o gaură neagră. Investit 4 milioane într-un sistem de ticketing
electronic, combinat cu GPS-uri special care monitorizează mijloacele de
transport în comun din oraș și anunță, în stații,
pe panouri electronice, în cât timp ajung acestea se dovedeste total
nefolositoare datotorita modului in care se face intretinerea si exploatarea.
In momentul in care poapa a ajuns la putere una din primele sale actiuni a fost
de a sista contractul cu firma care trebuia sa asigure mentenanta sistemelor,
iar rezultatul a fost ca sistemul a inceput sa dea rateuri: aparatele de
validat bilete sau abonamente nu prea funcționează, iar sistemele de afișaj,
de asemenea, indică haotic sosirea curselor. De asemenea popa in tembelismul de care da dovada se incapataneaza sa
nu schimbe modul de utilizare al biletelor. In loc ca acestea sa poata fi
utilizate o perioada de timp(30 sau 45 minute) popa prefera ca biletele sa fie
folosite numai pentru o calatorie cu un mijloc de transport. Astfel in loc
ca sa poti schimba 2 sau chiar trei mijloace de transport cu un bilet esti
nevoit sa perforezi un bilet chiar si pentru o statie. Avand un numar de
circumvolutiuni foarte redus, popa, nu poat intelege ca CEREREA calatorului este in functie de OFERTA. Neschimband sistemul
numarul blatistilor in Timisoara este in crestere, iar din pacate calatorii cei
mai numerosi, pensionarii si elevii au gratuitati deci nu cumpara bilete. Alt aspect negativ este lipsa intretinerii
sistemului. popa a desfintat echipele de intretinere existente iar acum de
intretinerea sistemului se ocupa 1-2 oameni car insa nu primesc de la regie
nici un material de intretinere.
Substatiile de redresare
In Timisoara sunt 9 substatii de transformare
redresare, 7 productie germana- DDR (1968-1972) si doua si doua romanesti –
Electroputere Craiova 1986-1988. Ambele firme producatoare au disparut, piesele
de schimb fiind o MARE PROBLEMA. Daca pana in jurul anilor 2006, se mai gaseau
piese de schim, de la acea data stocul a ajuns la 0. In perioada 2006-2007 s-a
incercat aducerea de pise de schimb. S-au achizitionat 3 substatii similare,
dar nu identice,produse de aceiasi firma din DDR (productie 1989). Contractul incheiat in perioada in care
popa era director tehnic a fost un mare FIASCO. Inceiat PROST, echipamente
au ajuns in Ro fara buletine de incercari si verifici si fara certificate de
garantie si calitate eliberat de o firma de specialitate. In consecinta nu s-au
putut fi folosi pentru lucrari de investitii, dar se puteau fi folosi ca piese
de schimb. popa, sfatuit de UCIDA-L
TOACA, in perioada 2006-2007 a casat toate aceste substatiile nerecuprand
NIMIC.
Pierderea realizata de regie este de peste 1.000.000
euro Ca
organizare substatiile de transformare-redresare
-
Aveau 4 echipe/ de intretinere cu un program de lucru
de 12/24. Fiecare echipa era formata din 4 sau 5 oameni, necesari pentru a se
putea asigura concediile, imbolnavirile si liberele. Activitatea a fost COMPROMISA.
La acveasta data exista 6 electricieni pentru 9 substatii – PENIBIL
-
4 echipe de manevra a 2 electricieni la dispeceratul
central S6 si 4 echipe de interventie a 2 electricieni in cazul aparitiei unor
defecte la statiile la care nu exista echipa de mentenanta. Echipa era dotata
cu o masina de interventie dotata cu toate sculele necesare unei
interventii.Program de lucru 12/24. La aceasta data s-a
pastrat echipa de manevra cu 4 electricieni/ 1 pe tura, iar echipa de
interventie lipsita de masina este aceiasi cu cea de manevra 6 electricieni
poentru 9 substatii
-
Intreaga activitate era condusa de un inginer de
specialitate Electrotehnica sectia Energetica sau sectia Electrotehnica. La
aceasta data este condusa de un inginer absolvent al sectiei Electronica si
Telecomunicatii ( popa - nu se respecta normetivele de Sanatate si Siguranta a
Muncii)
Organigramele
Reprezinta dovada
proostieiu si tembelismului de care da dovada popa. Nu trece anul si popa face o noua
organigrama, fapt ce duce la abrambureala din regie. Ne aflam la a treia
restructurare de personal si la a treia Organigrama. Angajatii deja nu mai stiu
cine le este sef de sectie sau cine esre director. O singura persoiana ramane
pe post popa TORQUEMADA – Cainele Domnului ( ce bine i se potriveste
maidanezului nostruJ) Organigramele
realizate de popa nu au scop progresul regiei, ele se realizeaza pentru a bloca
niste posturi cand unii angajati isi dau demisia sau pentru a contracara
setitele proceselkor pierdute. E o mare mare MIJERIE. Acum cand celalalt mafiot
Don Gigi a trecut pe banca, probabil ca si popa va avea de dat explicatii.
Reducerile de personal facuta fara a se tine cont de instructiuunile in
vigoare, care pentru popa sunt aiureli, au dus la distrugerea parcului
circulant a liniilor cale, firului aerian, cablurilor electrice si substatiilor
de transformare redresare. AU DISPARU ECHIPELE care faceau mentenanta ramanand
numai echipele de interventie. Haosul din regie e IMENS
Terenurile cedate sau abandonate
Take Ionescu
56 – Atelierele Centrale s-au inchis in proportie de 80% atelierele.
Se pare ca o parte din teren va fi cedat ADP pentru parcari
Take Ionescu 83 – Depoul de tramvaie nr1 s-a distrus pentru
realizarea unei biserici( probabil viitorul loc de munca al popii si din
informatiile primite actualul loc de munca al fiului), o casa parohiala, o
capela si o constructie inceputa acum 3 ani? O parte a cladirilor ramase din fostul depou, au fost daramate, dupa ce in
2007-2010 s-a modernizat instalatia de incalzire (pierdere estimata la 200.000
euro), iar practic cu cladirea depoului construita in 1916 nu se stie ce se va
face? popa zice ca un muxeu al tramvaielor, de fapt un kitsch restaurarile nu
se vor face cu piese originale.
Str. Renasteri – Baza de agrement nu mai functioneaza de 4
ani, regia nu mai fonduri nici echipa de fotbal in nici o categorie. Cine va lua aceste tenuri ?
Str. Garii nr.17 – Fosta sectie LCCS. Cladirile si terenul
sunt abandonate de 2 ani De
ce si pentru cine e pregatit terenul ?
Fosta Calea Buziasului nr2 – Sectia de autobuze. S-a cedat
teren Universitatii Tehnice Timisoara. Exista hotarare CLT.
Intrarea Doinei Nr2 – nu s-a putut ceda deoarece este girata
la banci pentru imprumutul de la troleibuze
Vom reveni
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu