Da ar raspunde politicienii...
da ar
raspunde cei ce vor semna contractul...
da ar spune cei neinformati.

Am incerc sa
va prezint situatia transportului in comun din Timisoara dumneavoastra urmand
sa trageti concluzia.
In Timisoara
au fost modernizati 40km linie cale contact. Au mai ramas de modernizat inca
cel putin 40km. Pentru acesti Km exista proiecte, dar nu exista fonduri. Sa
vedem care este situatia:
1.
Linia Cale:
-
Linia
1 este nemodernizata pe portiunea str. Lorena – Gara de Est si Bv. Dragalina –
Gara de Nord
-
Linia
2 este nemodernizata pe portiunea Gara de Est – str. Lorena
-
Linia
3 – Nu mai exista, Trebuie modernizata pe portiunule Bv. Dambovita – bucla
Fabrica de Zahar si Bv. Dragalina – Gara
de Nord
-
Linia
4 este nemodernizata pe portiunea bv. Certatii – bucla Torontal si str.
Vidrighin- bucla AEM
-
Linia
5 este nemodernizata pe poertiunea bv. Cetatii – bucla Ronat
-
Linia
6 (noua varianta) este nemodernizata pe poertiunea bv. Cetatii – bucla Ronat
-
Linia
7 este nemodernizata pe poertiunea bv.Ana Ipatescui – str. Mures
-
Linia
8 este nemodernizata pe portiunile bucla Gara de Nord- bv. General Gragalina si
str. Vidrighin bucla IOT
-
Linia
9 este nemodernizata bucla de la AEM
Concluzia este ca nu avem
nici o linie de tramvai modernizata care sa permita circulatia tramvaielor cu
garda la sol foarte joasa in conditii sigure,. Exista posibilitatea aparitiei
unor deraieri iar aceste tranvaie in mai putin de un an ar fi intr-o stare deplorabila...investitia fiind total inutila...
2. Linia contact:
se prezinta identic ca linia cale din punct de vedere al sectoarelor
nemodernizate
3. Substaiile de redresare: sunt in numar de 9 si prezinta un grad avansat de uzura
datorita vechimii, lipsei pieselor de schimb si noii GANDIRI a conducerii RATT
care a lasat acest sector fara personal de mentenanta. Din necunoastere,
prostie sau cine stie de ce alte motive actuala conducere a RAT Timisoara nu
constietizeaza ca substatiile sunt inima transportului in comun. S-a oprit
fonctionarea unei statii s-a oprit circulatia tramvaielor in zona alimentata de
acea statie. Fara a incepe modernizarea substatiilor
transportul electric din Timisoara
ar putea sa-si reduca treptat activitatea
4. Depourile:
teoretic sunt in numar de doua, dar cel din Take Ionescu este inchis. In locul
unui depou absolute necesar unui oras de marimea Timisoarei se construieste o biserica
(la 300m de alta), o casa parohiala si o constructie asupra caruia planeaza
misterul. Aici este o MICA PROBLEMA si cu cedarea terenului catre patriarhie,
dar cine are timp de cercetari. Singurul personaj care poate avea un profit
este dir. general al RAT Timisoara care in momentul in care va termina teologia
va avea un loc de munca J.
Depoul din Dambovita prezinta un grad
avansat de uzura aici aproape zilnic avand loc deraieri. Situatia traverselor, liniei cale,
incrucisarilor si macazelor este sub orice critica. Gararea unor tramvaie noi
in acest depou ar echivala cu o CRIMA. Este un mare mister dece inca, desi
aceasta problema se discuta de 4-5 ani, primaria nu demareaza construirea unui
nou depou in zona buclei de la IOT.
Singura explicatie ar fi ca in acea
zona terenul este vanat de oamenii cu $.
Cu 50.000.000 dolari s-ar putea realiza:
-
Modernizarea
a 50km linie cale
-
Modernizarea
depoului din Dambovita si construirea unui nou depou, ramanand bani si pentru
modernizarea unor km de linie cale
-
Modernizarea
substaiilor de redresare
Concluzia va apartine
Foarte fain subiectul.Va doresc la mai multe !!!
RăspundețiȘtergereMultumesc.
RăspundețiȘtergereTe astept cu sugesti si comentari