luni, 5 septembrie 2011

Lipsa totala a unei gandiri in DEZVOLTAREA transportului in comum


Singurele investiti importante realizate de actuala conducere a fost legata refacerea si modernizarea la instalatiile termice din Take Ionescu precum si cumpararea a 30 autobuze articulate.

 Nu am informatii de valoarea lucrarilor din Take ionescu (le estimez  a fi la 75-100.000 euro) care au fost realizate pentru angajatii RATT care nu-si mai desfasoara activitate in acea zona, deci pentru NIMENI. In depoul din Take Ionescu 83 si atelierele din Take Ionescu 56 s-au refacut instalatiile de incalzire. In depou s-a realizat un punct  termic modern s-au schimbat retelele, dar s-a inchis depul J., iar in Take Ionescu 56 s-a realizat o central termica noua (cazan nou, retele preizolate), dar  activitatea s-a redus  la 15% din activitatea normal existand perspective ca RATT sa cedeze acest teren. 
Este cineva din consiliul de conducere RATT sau din Consilul Local care sa-si puna intrebarea pentru ce au fost facute aceste investitii si cum se vor recupera fondurile? 
Probail (sigur) ca nu iar singuri beficiari al investitiei din depou var fi biserica si casa parohiala, si viitorul proprietar al terenului din Take Ionescu 56 v-a multumii actualei conduceri dar va ramane totusi cu un gust amar deoarece investitia nu e finalizata NU A FOST REALIZATA  statia  de reglare si masura a gazului metan de la medie la joasa presiune.
Referitor la achizitionarea autobuzele articulate(TURCISME cu numele MERCEDES) necesarul pentru Timisoara era de maxim 10-15 autobuze pentru a acoperii varfurile pe liniile aglunerate. De ce s-au luat 30 ramane un mister sau poate reprezinta doar un lucru legat de $ J. Cel mai grav lucru este insa ca autobuzele au un consum de carburant exagerat 80-90 l/100km, parca ar fi niste tanchete. Grav este ca au fost introduce toate in circulatie, iar la consumul exagerat de mare pe care il au este CRIMA (la buzunarul timisorenilor) sa circule cu 10-12 calatori
Chiar daca nu au realizat nici o investitie pentru transportul in comun CONUCATIRII IUBITI s-au gandit la investitii MARETE sa le analizam:

  • -          Trecerea liniei de tren dintre Gara de Est si Gara de Nord pe Estacada si folosirea ei in transportul in comun. – Vise si Fabulatii. Nu are nimic in comun cu transportul in comun din Timisoara.
  • -          Introducerea transportului in comun cu vaporase pe Bega. Vise si Fabulatii. 
      CINE plateste banii aruncati pentru acest stiudiu?

  • -         Introducerea transportului cu tramvaiele in commune suburbane. O lucrare inutila in acest moment din cauza lipsei cererii de calatorie comparative cu investitia necesara a fi facuta. Cred ca Timisoara nu are fondurile necesare pentru astfel de viziuni
  • Mult mai util ar fi finalizarea modernizarii tuturor liniilor de tramvai existente lucrare cu SF finalizat inca din 2008 (aprobat favorabil in Consiliul Local)
  • -          Introducerea transportului electric cu troleibuze pentru comunele suburbane. Din cauza lipsei de putere in substatiile existente si din cauza lipsei de calatori pentru a acoeri o astfel de investitie liniile de autobuz sunt minunate. Cineva ar trebui sa se ocupe de modernizarea liniilor de troleibuz existente aflate intr-un grad avansat de uzura                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Desi aceste lucrarile sunt aberante pentru ele au fost intocmite studii de fezabilitate si poate proiecte tehnice. Cinreva a profinat de naivitatea sau prostia unor oameni.


Va transmit aceste ganduri deoarece ma doare sufletul sa vad cum este tratat transportul in comun de primarie politicieni si actuala conducere a RATT.

Nu se gandeste nimeni la:

  • -         finalizarea modernizarii liniilor de tramvai,
  • -         la modernizarea substatiilor de redresare
  • -         la construirea unui nou depou si la RK a depoului din Dimbovita si Take Ionescu
  • -         la modernizarea liniilor de troleibuz
Despre aceste lucruri ar trebui sa scrie ziaristi nu despre cum se imbraca nu stiu cine….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu