Şapte
ore de haos în traficul din Timişoara
Rasfoind azi internetul am gasit acest articol aparut in 09.09.2009

Adică oamenii beneficiau de ele doar câteva staţii, ca mai apoi să fie lăsaţi baltă exact în faţa sediului RATT, de pe bulevardul Take Ionescu. Reprezentranţii regiei spun că nu le-au cerut călătorilor să plătească bilet, dar nici nu au anunţat pe cineva de acest lucru. Aşa că timişorenii au fost nevoiţi să plătească mai multe bilete pentru a ajunge la destinaţie, cu toate că nu puţini sunt cei care îşi cumpără lunar abonament pe mijloacele de transport în comun.
Reprezentanţii RATT spun că au o defecţiune la una dintra staţiile de alimentare cu curent. Pe traseu, alţi angajaţi ai regiei anunţă călătorii că o staţie a luat foc azi-noapte.
Indiferent de motiv, nici un călător nu a fost anunţat de angajaţii regiei sau prin vreun anunţ că tramvaiele nu circulă.
După şapte ore de la începerea progmului de lucru, tramvaiele şi-au reluat traseul normal, autobuzele fiind înlocuite treptat. ANCA TOMA
Cat adevar este in acest articolul si cat de putin oameni il inteleg.D-na.ziarista a cautat senzationalul, dar de fapt l-a pierdut, deoarece nu a incercat sa afle cauza evenimentului ci numai efectul. Chiar daca am sa va plictisesc cu unele probleme tehnice tot am sa va spoun ca acest incident nu va ramane un caz izolat. In acest moment situatia la cele 9 substatii de transformare redresare ale regiei este CATASTROFALA in orice moment putand sa apara intreruperi in alimentarea cu energie electrica si deci OPRIREA CIRCULATIEI TRAMVAIELOR .
Prin repetate restructurari niste personaje INCOMPETENTE au distrus atelierul substatii.
Adevarul este ca nici acum nu realizez daca a fost PROSTIE, INCOMPETENTA sau o actiune voita de falimentare a RATT.
Probabil ca va veni si momentul in care cineva va incerca sa stabileasca acest lucru.
Am sa incerc sa va prezint succint situatia din acest moment
-
.De mai bine de 18
luni – prima restructurare – nu s-a mai facut nici o activitate de intretinere si reparatie la nici o
substatie de redresare. Acest lucru este valabil atat la nivelul de medie
tensiune 10kV, cat si la nivelul de joasa tensiune. Foarte interesant este faptul ca don parinte si celelalte cadre
de conducere au fost informate despre acesta situatie, dar rezultatul a fost
nul.( se poate dovedi cu acte)
-
De
mai bine de 18 luni nimeni nu se mai ocupa de cablurile de curent. Sa desfintat
echipa de intretinere si s-au casat utilajele folosite la repararea cablurilor
defecte. RATT are peste 40km cabluri de
medie tensiune 10kV si aproape 100 km cabluri de 600V curent continu. Numai un tembel sau o persoana de rea credinta putea desfinta acesta echipa.
Pentru aceste doua
actiuni intr-un stat civilizat personalul de conducere ar fi cercetat pentru ‘DISTRUGERE’’.
Am sa incerc sa va
prezint efectele;
-
Blocarea automatelor
din substatiile de redresare, efect intreruperea alimentari cu energie
electrica deci oprirea circulatiei
-
Lipsa de siguranta in
functionare a transformatoarelor si redresoarelor, efect posibilitatea
aparitiei de incendii in substatii deci oprirea circulatiei
-
Distrugerea cablurilor
de alimentare 600V curent continu, efect intreruperea alimentari cu energie
electrica a sectoarelor, deci oprirea circulatiei
-
Distrugerea cablurilor de intoarcere 600V
curent continu efect posibilitatea aparitiei de incendii in substatii deci oprirea circulatiei
Incerc sa va atrag atenia asupra situatiei
existente la RATT dar constat ca sunt un adevarat DON QUIJOTE ma lupt cu morile
de vant. Dumneavoastra cititi poate vi se pare interesant dar nu luati nici cea mai elementara atitudine exprimandu-va o parere despre articol.
Va rog sa ma scuzati poate sunt prea dur dar pozitia asta de DON QUIJOTE te pune pe butuci.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu