De prin ani
70 s-a ajuns la concluzia ca in Timisoara, datorita numarului mare de calatori,
era absolut obligatoriu sa existe doua
depouri situate diametral opus unul fata de celalalt. Astfel s-a infintat
depoul nr2 in Dambovita.
Existenta a
cel putin 2 depouri prezinta unele avantaje:
-
Iesirea
si retragerea din circulatie a tramvaielor se face mult mai usor La iesire si
la retragere alomeratia va fi cel putin
pe jumatate J
-
Tramvaiele
intra si ies din circulatie fara sa apara consumuri suplimentare de energie
electrica.
-
Retragerea
se face in doua directii diferite astfel incat la orele de retragere in depou tramvaiele
pot acoperi o zona mare a orasului, tramvaiele se retrag in doua directii. Acum
la retragerea de la Gara de Nord tramvaiele se duc numai in Dambovita astfel
inacat central si Fabricul sunt abandonate. Probabil ca cineva cu functie
importanta s-a gandit ca trebuie sprijinita si activitatea de taxi J
-
Este
mult mai usoar efectuarea verificarilor zilnice. In
acest moment, conform gandirii conducerii nu mai este necesara efectuarea reviziei
zilnice deci a disparut activitatea reviziei zilnice a parcului circulant. S-a facut
economie la fondul de salarii, calatorilor le recomandam o
asigurare de accident.
-
Introducerea
in circulatie a unor trenuri se poate face fara consum sporit de energie
electrica.
Fara a tine cont de aceste aspect cei trei lupusori:
Prim Marie, RATT (Gigi, Culita, don parinte Goia)
au trecut la inchiderea depoului Nr1 – Take Ionescu 83.
Prim Marie, RATT (Gigi, Culita, don parinte Goia)
au trecut la inchiderea depoului Nr1 – Take Ionescu 83.
1.
Cedarea unui teren pentru contruirea
unei biserici – nu se crea nici o problema in functionarea depoului.
2.
Cedarea unui teren pentru construirea
unei case parohiale – s-a blocat posibilitatea de acces in depou de pe str.
Dragasani, dar depoul era functional
3.
Cedarea unui teren pentru construirea
unei capela – se distruge 15% din zona de garare a tramvaielor, depoul era inca
functional.
4.
Cedarea unui teren pentru construirea
unei constructi (?????) pentru care nu exista afisat “ce se construieste, nr
autorizatie de constructie, constructor” – s-a distrus toata zona de garare a tramvaielor.
Depoul e compromis . Cel mai jenant a fost ca desfintarea liniilor de garare si
a retelei de alimentare s-a facut de angajati RATT cu utilajele RATT, ca munca
patriotica.
E foarte interesant de
aflat cate constructii au autorizatie de construire si daca terenul a fost
cedat CU ACTE LEGALE.
Ati vazut tabla cu identificarea lucrarii??? autorizatie??? proiectant???, beneficiar??? termen de executie???
Ati vazut tabla cu identificarea lucrarii??? autorizatie??? proiectant???, beneficiar??? termen de executie???
Pentru ca intraga actiune sa nu
MIROASE a afacere se lanseaza idea ca in spatial ramas se va construi un muzeu
al tramvaielor.Probabil se vrea ca totul sa devina "muzeu"...
Nu este rau un muzeu ,dar un muzeu este bun daca avem cu ce ajunge la el...
Insa transformarea unui depou functional plasat in centrul de greutate al traficului in muzeu...nu cred sa fie o idee buna.
Nu este rau un muzeu ,dar un muzeu este bun daca avem cu ce ajunge la el...
Insa transformarea unui depou functional plasat in centrul de greutate al traficului in muzeu...nu cred sa fie o idee buna.
Deocamdata nu exita nici un proiect
si nici o finantare .
Ce conteaza ca transpotul in comun se
degradeaza.
Hei DNA-ul doarme ca de obicei in papuci sau actioneaza numai la comanda!
Hei DNA-ul doarme ca de obicei in papuci sau actioneaza numai la comanda!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu