vineri, 16 septembrie 2011

Ce se intampla cu locatiile RATT? Depoul nr 1 – Take Ionescu 83


De prin ani 70 s-a ajuns la concluzia ca in Timisoara, datorita numarului mare de calatori,  era absolut obligatoriu sa existe doua depouri situate diametral opus unul fata de celalalt. Astfel s-a infintat depoul nr2 in Dambovita.
Existenta a cel putin 2 depouri prezinta unele avantaje:
-         Iesirea si retragerea din circulatie a tramvaielor se face mult mai usor La iesire si la retragere alomeratia va fi  cel putin pe jumatate J
-         Tramvaiele intra si ies din circulatie fara sa apara consumuri suplimentare de energie electrica.
-         Retragerea se face in doua directii diferite astfel incat la orele de retragere in depou tramvaiele pot acoperi o zona mare a orasului, tramvaiele se retrag in doua directii. Acum la retragerea de la Gara de Nord tramvaiele se duc numai in Dambovita astfel inacat central si Fabricul sunt abandonate. Probabil ca cineva cu functie importanta s-a gandit ca trebuie sprijinita si activitatea de taxi J
-        Este mult mai usoar efectuarea verificarilor zilnice.  In acest moment, conform gandirii conducerii  nu mai este necesara efectuarea reviziei zilnice  deci  a disparut activitatea reviziei  zilnice a parcului circulant. S-a facut economie la fondul de salarii, calatorilor le recomandam o asigurare de accident.
-        Introducerea in circulatie a unor trenuri se poate face fara consum sporit de energie electrica.

Fara a tine cont de aceste aspect cei trei lupusori:
 
  Prim Marie, RATT     (Gigi,          Culita,         don parinte Goia)
  au trecut la inchiderea depoului Nr1 – Take Ionescu 83.
Totul s-a facut treptat pentru ca opinia publica sa nu fie socata

1.    Cedarea unui teren pentru contruirea unei biserici – nu se crea nici o problema in functionarea depoului.
2.    Cedarea unui teren pentru construirea unei case parohiale – s-a blocat posibilitatea de acces in depou de pe str. Dragasani, dar depoul era functional
3.    Cedarea unui teren pentru construirea unei capela – se distruge 15% din zona de garare a tramvaielor, depoul era inca functional.
4.    Cedarea unui teren pentru construirea unei constructi (?????) pentru care nu exista afisat “ce se construieste, nr autorizatie de constructie, constructor” – s-a distrus toata zona de garare a tramvaielor. Depoul e compromis . Cel mai jenant a fost ca desfintarea liniilor de garare si a retelei de alimentare s-a facut de angajati RATT cu utilajele RATT, ca munca patriotica.

E foarte interesant de aflat cate constructii au autorizatie de construire si daca terenul a fost cedat CU ACTE LEGALE. 


Ati vazut tabla cu identificarea lucrarii??? autorizatie??? proiectant???, beneficiar??? termen de executie???
        
Pentru ca intraga actiune sa nu MIROASE a afacere se lanseaza idea ca in spatial ramas se va construi un muzeu al tramvaielor.Probabil se vrea ca totul sa devina "muzeu"...
Nu este rau un muzeu ,dar un muzeu este bun daca avem cu ce ajunge la el...
Insa transformarea unui depou functional plasat in centrul de greutate al traficului in muzeu...nu cred sa fie o idee buna.
Deocamdata nu exita nici un proiect si nici o finantare .
Ce conteaza ca transpotul in comun se degradeaza.


Hei DNA-ul doarme ca de obicei in papuci sau actioneaza numai la comanda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu