joi, 15 septembrie 2011

Ecouri

Apreciem obiectivitatea si interesul membrilor de pe Forumul RATT , se pare ca inca este liber.

De asemenea apreciem obiectivitatea si interesul membrilor de pe forumul TEMPO-POLI

 Am facut acest blog avind in vedere faptul ca in presa nu apare nimic, iar multe dintre comentarii sint sterse urgent Multe ziare motivind ca au contracte de publicitate a caror clauze impun nepublicarea articolelor care ar leza intr-un mod sau altul imaginea sponsorului. Ne bucuram ca incet dar sigur se remarca situatia critica spre care se indreapta transportul in comun. Desi poate parea un lucru lipsit de interes e bine sa stim ca functionarea lui defectuoasa ne priveste pe toti. Nu toti avem masini sau nu toti mergem cu masina la servici sau la scoala. Ne bucura faptul ca sint inca oameni care privesc obiectiv situatia.

Citez de pe forumul RATT: Postat Ieri, 00:07
  "Si eu am impresia ca se intampla lucruri ciudate la RATT. Inca de la instalarea domnului Goia am scris pe forum ca misiunea dumnealui este de a pune RATT-ul pe butuci. Nu stiu in folosul cui si ale cui interese reprezinta. N-am nici un fel de dovezi, doar zvonuri de la acea vreme. Zvonuri care puteau fi lansate foarte bine tocmai de cei schimbati de la varful RATT-lui. Insa tot ceea ce s-a intamplat la RATT de doi ani incoace imi intaresc convingerea ca ceva este in neregula. "Disparitia" depoului TI, aparitia in curtea depoului a bisericii cu tot cu casa parohiala, desfiintarea peste noapte a liniei 3 (stiu ca n-a fost peste noapte ci dupa cateva luni de intrerupere a circulatiei cauzata de lucrari de canalizare pe Ardealului, insa la terminarea lucrarilor s-a decis desfiintarea liniei,...decizie cel putin CIUDATA!), neluarea la timp a unor masuri de protejare a tramvaielor impotriva idiotilor cu sprayuri, neoferirea variantelor de achizitionare de bilete sambata si Duminica (automate de bilete in "noduri" de mtc de exemplu), lipsa controalelor in permanenta in mtc-uri, gratuitati si facilitati excesive, desfiintarea liniilor metropolitane abia infiintate, si cate si mai cate,...n-am vazut nici o masura logica (pozitiva), dupa logica mea,... decat desfiintarea liniei 10, a acelei linii 10 care circula de la 6 la 8 dimineata parca, pe traseul liniei 4, desfiintare pe care si eu o ceream prin postarile de la acea vreme. In rest nimic altceva. " Aceasta postare a fost editata de mile: Ieri, 09:54 Linkul se gaseste aici:

 De multe ori se minimizeaza problemele incercind atragerea interesului spre "amanunte" .Nu spun ca amanuntele nu sint esentiale insa nu sint de importanta imediata.

Insa important la ceea ce va spun este urmatorul aspect. Punem "camere de luat vederile" la un depou CARE NU ARE NICI MACAR GARD !!! 

 Tot de pe forumul RATT citez:
 "Din ce mi-a spus domnul Illes se lucreaza la un caiet de sarcini pentru amplasarea unui sistem de supraveghere video in curtea depoului Dambovita pentru a putea depista cazurile de furt dar si pe cei care vandalizeaza vehiculele garate acolo. "

Este perfect adevarat si de actualitate afirmatia unui membru cu simt practic si al realitatii:

Citez:

 "Este un pas inainte dar tardiv. Daca mazgalelile exterioare pot fi "sterse" prin revopsire (alti bani), cele interioare ridica probleme serioase. Am constatat si personal. Interioarele nu vor mai putea fi aduse la stadiul initial. Un numar redus de indivizi (intre 5 si 10 persoane dupa parerea mea) au reusit (si inca reusesc) sa-si bata joc de tramvaie si implicit de populatia intregului oras prin "activitatea" lor dementa. " "O gluga si-au rezolvat problema, nu-i mai recunoaste nici dracu' pe inregistrare. Asta ca sa nu mentionam ca oricum vor citi dinainte pe forum in ce tramvaie sunt camere false si vor "actiona" acolo prima data " Linkul se gaseste aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu