luni, 3 septembrie 2012

Muzeul transportului in comun din Timisoara partea I -virtual

Ca ideea nu este noua ,va vom demonstra acum.
Din pacate linia 3 si linia 7 o demonstreaza...tramvaiul va putea fi admirat doar virtual in Timisoara.
Vom calatori cu gindul doar pe liniile de altadata.
 Nu uitati LINA 3 si LINIA 7 ! 
Am fi bucurosi sa nu avem dreptate!



Mai mult colectia noastra cuprinde vederi superbe din Timisoara unde "Tramvaiul" era la loc de cinste nu ca acum un mijloc de transport care se vrea desfiintat.

2 comentarii:

  1. Ma gindeam eu ca sunteti cu un pas in fata.De altfel din cite se pare astia de acum de la RATT cauta prin cosul vostru de gunoi dupa ceva resturi.Am vazut si ne-am convins ca in afara de hau-hau nu sunt capabili de nimic.Nici macar sa spele mizgalelile din tramvaie.Stiu ca in spatele acestei pagini sunt singurii oameni care mai stiu cu ce se mananca aceasta regie si spre dezamagirea si surprinderea mea in functii la regie sunt tot oamenii vechiului primar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea ce ei abia rumega pe indelete la voi am vazut ca deja exista. De asemenea tot pe acest blog am gasit analize clare.Si daca la inceput nu eram convins acum nu am nici o rezerva. La regie nu mai exista oameni competenti ,capabili de o analiza sau de un plan .Am vazut nici poze nu sunt in stare sa puna, nu au nimic sunt o trupa de habarnisti.

    RăspundețiȘtergere