Prezentam
o parte din cheltuielille RATT pe anii 2008, 2009 si 2010. Pentru anul 2011 nu am reusit sa obtin datele.
Cheltuieli
|
2008
|
2009
|
2010
|
Chelt.deplasari
|
100,491
|
41,742
|
58,844
|
Chelt.protocol reclama
|
52,181
|
48,164
|
64,723
|
Cheltuieli salarii
|
32,262,566
|
35,534,420
|
35,036,422
|
Cheltuieli combustibil
|
6,788,549
|
5,127,584
|
5,748,242
|
Cheltuieli energie si
apa
|
7,205,114
|
6,999,947
|
6,952,419
|
Cheltuieli reparatii
|
1,569,456
|
675,345
|
272,768
|
Analizand
datele prezentate putem trage urmatoarele concluzii:
1.
Valoarea
cheltuielilor deplasarilor este in
jur de 10.000 euro/an. Probail ca ati zice ca nu e mare, dar avand in
considerare ca 90% din aceasta valoare o reprezinta numai costurile
delegatiilor facute de Don Gigi, pisculita si popa, suma e cam mare pentru o
firma falimentara
2.
Foarte
interesante sunt valorile reprezentand cheltuieli
de protocol si reclama, popa, un tip
foarte orgolios, pentru a avea o imagine buna in presa locala, a incheiat cu
mai multe „foi”, contracte de reclama, oprind astfel stirile din mass-media care
i-ar putea pata blazonul. Nu stiu pentru ce poate sa faca reclama RATT, dar
dupa cum se observa pentru acesta activitate se dau bani din greu
3.
Cel
mai interesant aspect il constituie cheltuielile
salariale, popa fiind pus in mod abuziv si ilegal la conducerea RATT in
luna iulie 2008. Datele anului 2008 sunt irelevante, dar constatam ca in anii 2009
si 2010 s-a produs o crestere a fondului de salarii de aproximativ 3.000.000
lei, aproape 10% din fondul de salarii al anului 2008. Concluzia este ca popa a
angajat din greu sotii, verisori, nepoti si amante, a celor care putea sa-i
permita detinerea unui post obtinut ilegal (CLT, primarie, justitie, politie,
partide politice, etc) .
4.
Pretul
combustibilului a crescut, parcul de autobuze al RATT a crescut, dar
cheltuielile cu combustibilul au scazut. Concluziua este numai una. – popa a
redus numarul autobuzelor care au iesit in circulatie, pentru a intarii
sanatatea timisorenilor sfatuti sa circule perpedes
5.
Idem
pentru energia electrica
6.
Cel
mai spectaculos salt il constatam la Cheltuielile
cu reparatiile. Analizand datele putem constata :
-
Nu
se mai face nici o intretinere la parcul circulant al RATT. Din aceste date se
pot vedea minciunile popii – „ parcul de tramvaie nu mai are verificarea
tehnica, trebuie casat ”. Da MINCINOSULE. Daca nu se mai face nici o intretinere
a parcului, atunci cum putem sa asteptam sa avem un parc bun de circulatie?
-
La
substatiile de transformare redresare nu s-a mai facut nici o activitate de
intretinere si reparatie, din anul 2008
-
Cablurile
electrice au fost abandonate
-
La
cei 40 km linie cale modernizata, nu s-a facut nici o activitate de mentenanta.
E explicabila situatia macazelor automate, a linie cale si a firului de contact
Este
foarte grav ca aceste aspecte ale transportului in comun din Timisoara trebuie
prezentate intr-un blog, iar ele nu sunt controlate de organele competente,
lipsind in totalitate controalele urmatoarelor institutii ale statului : Curtea
de Conturi, Garda Finaciara si organele abilitate ale primariei.
Situatia
existenta la RATT ar necesita o analiza urgenta chiar si din partea DNA sau a Parchetului
Timis.
Vom
revenii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu