Bader si Miklosi au fost conducatorii transportului in
comun din Timisoara care au lasat cea
mai puternica amprenta asupra acestei firme.
Maine 05.02.2012 Don Gigi, pisculita si popa cei care au a distrus transportul in
comun din Timisoara au nesimtirea de a se duce sa-l omagieze pe Mickosi.
Pentru a protesta impotriva acestei lipse de respect an sa republic unul
dintre primele articole al blogului
La
ora actual exista noua substatii de transformare redresare cu vechimi cuprinse intre 25 si
50 de ani. Producatorii echipamentelor au disparut 7 substatii de
redresare sunt realizate cu echipament din fosta
DDR, iar 2 substatii de redresare sunt realizate cu echipament
Electroputere Craiova. Deoarece funizorii nu mai exista obtinerea de
piese de schimb este o problema foarte dificila, iar stocul de
piese de schimb la aceasta data este 0.
In urma reorganizarilor
din RATT
s-a ajuns ca
intretinerea in substatii
sa nu mai existe. Daca pana in anul 2009 existau 45 angajati conform
normativului
in vigoare sa vedem care a fost gandirea “intelepta” a
coducatorilor RATT:
- Dupa
prima restructurare in 2010 au fost disponibilizati circa 30
angajati. Cel mai grav lucru a fost ca disponibilizarea s-a facut haotic fiind
disponibilizati cei mai buni angajati(sefii de echipe)
- Dupa a
doua restructurare 2011 au mai ramas 12 angajati.
accidentul din
Piata Maria
|
Intrebarea
care se pune este cine va face face mentenanta la cele 9 substatii, avand in
vedere ca ea trebuie organizata pe 2 nivele de tensiune: 10kv si 600V current
continu. Din cei 12 oameni existenti (9 luni nu va putea fi angajat nimeni
deoarece s-au facut restructurari) minim 5 vor trebui sa fie la dispecerat
pentru efectuarea manevrelor telecomandate pe nivelul de 600V current continu,
5 ar trebui sa asigure interventia rapida in cazul aparitie unor deranjamente
in substatii, deci raman 2 oameni pentru mentetanta.
De
asemenea se pune intrebarea cine va face manevrele pe nivelul de tensiune de
10kV, deoarece pentru intocmirea foilor de manevra solicitate de ENEL
conducatorii trebuie sa fie calificati
Felicitam
conducerea regiei pentru noua organigrama si asteptam primul control, sperand
ca el sa nu fie in urma unui accident de munca cu victime.
De atelierului substatii apartin
si Cablurile electrice.
La aceasta data in urma celor doua
restructurari activitatea de mentenanta a
cablurilor electrice a disparut. Echipa de lucrari a fost desfintata, iar
echipamentul de lucru a fost casat. . se pare ca conducerea RAT Timisoara
nu cunoaste ca are in proprietate minim 15km cabluri de medie tensiune (10kV)
si circa 70km cabluri joasa tensiune (600V current continu – alimentari si
intoarceri).
Aceste cabluri in momentul de fata sunt
ABANDONATE, desi prin programul de modernizare a celor 40km linie cale au fost
consummate milioane de euro pentru schimbarea tuturor cablurilor de medie
tensiune si a circa 50% din calurile de 600 V current continu, cablri la care
in acest moment nu se face nici o mentenanta.
FELICITAM PRIMARIA PENTRU MODUL IN CARE URMARESTE INVESTITIILE CARE AU FOST EXECUTATE CU FONDURI EUROPENE.
FELICITAM PRIMARIA PENTRU MODUL IN CARE URMARESTE INVESTITIILE CARE AU FOST EXECUTATE CU FONDURI EUROPENE.
Este complect regretabil ca nimeni din
conducerea RATT nu realizeaza care sunt pierderile care apar ca urmare a distrugerii
cablurilor de alimentare . Sectoare ale retelei de alimentare sunt legate in
scurtcircuit, putand apare in orice moment decalirea firului de contact ( VOR
VEDEA atunci care sunt costurileJ)
Distrugerea cablurilor de intoarcere este si
mai interesanta:
-
Pot aparea incendi in substatiile de redresare ca urmare a incarcarii exagerate
a calurilor ramase active
-
Aparitia distrugerii gospodariei subterane existente sub liniile de transport.
Curentul electric (-) gaseste o cale de a se intoarce in substaii. Atentie
timisoreni pierderile agentului termic ca urmare a distrugeri conductelor se
datoreaza si acestui fenomen
Distrugerea cablurilor de medie
tensiune poate duce la intreruperea functionarii unor substatii de redresare cu
intreruperea transportului in comun electric aferent acelor zone.
Din pacate tot ce spun cred ca va fi in van.
De fapt si eu ma lupt cu MORILE DE VANT ca Don Quijote :)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu