Sa incercam sa vedem situatia
RA Transport Timisoara la inceputul anului 2012, dupa 4 ani sub triumviratul
Don Gigi, pisculita si popa.
Analizand situatia datoriilor RA Transport Timisoara la data de
31.01.2012 constatam
INDICATORI
|
IANUARIE
|
Obs
|
TOTAL DATORII
|
175,260,020
|
|
- Datorii pe termen lung
|
|
|
din
care :- Obligatii la bugete si fonduri speciale
|
104,979,283
|
|
- obligatii la bugete
si fd.spec.
|
28,658,162
|
|
-TVA de plata
|
18,490,944
|
|
-oblig. bugetare neplatite
|
57,830,177
|
|
- Datorii comerciale
|
4,239,802
|
|
- datorii la banci credite ,
din care
|
56,436,260
|
|
credite pe termen lung
|
54,768,265
|
|
dobanda
|
438,511
|
|
- alte datorii
|
9,166,164
|
|
TOTAL
CREANTE regie din care:
|
114,146,828
|
|
Creante comerciale
|
2,752,657
|
|
Societatea Metropolitana
|
903,015
|
|
Alte creante , din care :
|
111,394,171
|
|
-TVA de recuperat
|
0
|
|
- subventii de incasat de la
bugetul local
|
67,465,271
|
|
credite pe termen
lung (12645416 EUR*4,2848 LEI
|
42,867,399
|
|
Unele din concluziile pe
care le tragem:
1.
In patru ani de „domnie”
popa nu a platit nici un leu la obligatiile fata de statul Roman. Ce face oare
Garda Financiara si Curtea de Conturi ?
2.
Societatea Metropolitana,
atat de laudata are creante serioase in bugetul RATT. La ce sume vor fi aceste
creante daca se vor realiza investitiile megalomane dorite: tramvai la Mosnita,
troleibuz la Dumbravita, troleibuz la Ghiroda
3.
Ca urmare a „pactului”
existent intre Don Gigi si popa, regia este in faliment deoarece primaria nu
si-a platit datoriile (subventiile) pentru gratuitatile electorale acordate de
Don Gigi pensionarilor si altor categorii sociale. Consilierii locali dorm sau
executa numai comenzile primite de la centru fara a avea nici un pic de
personalitate?
Aceste date care ar trebui sa fie publice ajung, cel putin consilierilor la
dispozitia consilerilor locali? Banuiesc ca dupa ce ar analiza situatia nu ar mai
vota hotarari ale cel putin bizare ca:
-
Cresterea pretului
biletului de calatorie cu 250%
-
Acceptarea propunerii popii
de oprire a circulatiei tramvaielor pe anumite linii
-
Investitii MEGALOMANICE,
fara a se prezenta costul real al cheltuielilor si incasarilor
-
Reduceri de personal aberante in vederea
reabilitarii situatiei financiare a regiei, creata in mod artificial de o
negociere intre Don Gigi si popa
Vom continua
PS multumiri cititorilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu