sâmbătă, 3 martie 2012

Datoriile RATT la 31.01.2012


Sa incercam sa vedem situatia RA Transport Timisoara la inceputul anului 2012, dupa 4 ani sub triumviratul Don Gigi, pisculita si popa.
Analizand situatia datoriilor RA Transport Timisoara la data de 31.01.2012  constatam
INDICATORI
IANUARIE
Obs
TOTAL DATORII
175,260,020

 - Datorii pe termen lung


din care :- Obligatii la bugete si fonduri speciale
104,979,283

                 - obligatii la bugete si fd.spec.
28,658,162

                 -TVA de plata     
18,490,944

                  -oblig. bugetare neplatite
57,830,177

-  Datorii comerciale
4,239,802

              - datorii la banci credite , din care
56,436,260

                   credite pe termen lung
54,768,265

                   dobanda
438,511

              - alte datorii
9,166,164

TOTAL CREANTE regie din care:
114,146,828

                  Creante comerciale
2,752,657

                  Societatea Metropolitana
903,015

              Alte creante , din care :
111,394,171

                   -TVA de recuperat
0

            - subventii de incasat de la bugetul local
67,465,271

credite pe termen lung (12645416 EUR*4,2848 LEI
42,867,399

Unele din concluziile pe care le tragem:

1.      In patru ani de „domnie” popa nu a platit nici un leu la obligatiile fata de statul Roman. Ce face oare Garda Financiara si Curtea de Conturi ?
2.      Societatea Metropolitana, atat de laudata are creante serioase in bugetul RATT. La ce sume vor fi aceste creante daca se vor realiza investitiile megalomane dorite: tramvai la Mosnita, troleibuz la Dumbravita, troleibuz la Ghiroda
3.      Ca urmare a „pactului” existent intre Don Gigi si popa, regia este in faliment deoarece primaria nu si-a platit datoriile (subventiile) pentru gratuitatile electorale acordate de Don Gigi pensionarilor si altor categorii sociale. Consilierii locali dorm sau executa numai comenzile primite de la centru fara a avea nici un pic de personalitate?
Aceste date care ar trebui sa fie  publice ajung, cel putin consilierilor la dispozitia consilerilor locali? Banuiesc ca dupa ce ar analiza situatia nu ar mai vota hotarari ale cel putin bizare ca:
-          Cresterea pretului biletului de calatorie cu 250%
-          Acceptarea propunerii popii de oprire a circulatiei tramvaielor pe anumite linii
-          Investitii MEGALOMANICE, fara a se prezenta costul real al cheltuielilor si incasarilor
-           Reduceri de personal aberante in vederea reabilitarii situatiei financiare a regiei, creata in mod artificial de o negociere intre Don Gigi si popa
Vom continua
PS multumiri cititorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu