Nu urcati sub nici o forma in
tramvaiul inmatriculat cu numarul 00165!
TIMISOARA. Atentie, timisoreni! Nu urcati sub
nicio forma in tramvaiul inmatriculat cu numarul 00165! Este, de fapt, un tramvai
blestemat pe care cei de la RATT doresc sa il scoata, din nou, pe
traseu. Vezi despre ce este vorba!
Tramvaiul cu numarul 00165 este cel care a
fost implicat in mai multe accidente de circulatie de-a lungul timpului.
Tramvaiul blestemat este acelasi cu care a fost omorata o fetita de doar 14 ani
in luna octombrie a anului trecut, in apropiere de Piata Iosefin, pe linia 2,
si care a mai fost implicat intr-un accident zilele trecute, pe bulevardul
Liviu Rebreanu din Timisoara, de data aceasta pe linia 9. Dupa
accidentul de anul trecut, garnitura a fost reparata si pusa din nou
in circulatie,
dar ghinionul a stat dupa colt si iata ca, zilele trecute, o
vatmanita care o conducea nu a fost atenta si a intrat intr-o alta garnitura
din fata ei.
Asemanarea ne-a fost semnalata de un cititor www.opiniatimisoarei.ro, Radu Poputia,
care ne-a marturisit ca starea degradata a mijloacelor de
transport in comun poate avea un rol in aceasta coincidenta. Reprezentantii
RATT ne-au confirmat ca este vorba despre acelasi
tramvai. Ei spun insa ca starea acestuia nu a avut nicio insemnatate in
producerea accidentului. “Reviziile la tramvaiul respectiv
au fost facute
la zi. Nu avea nicio problema de ordin tehnic, asa cum s-ar
putea interpreta. Vorbim intr-adevar de acelasi tramvai”, a spus pentru www.opiniatimisoarei.ro Cosmin Bradu,
purtator de
cuvant RATT.
Tramvaiul cu numarul 00165 ar putea iesi din nou pe traseu, de
indata ce specialistii RATT il vor repara si vor termina expertiza care sa
certifice faptul ca poate fi pus din nou in circulatie.
Plata reparatiilor o va suporta, cel mai probabil, unul dintre vatmanii care a
fost implicat in ultimul accident “Daca
expertiza va fi favorabila, atunci tramvaiul va iesi. Daunele provocate vor fi
suportate de
cel care va fi gasit vinovat, in urma anchetelor efectuate de politie,
dar si in urma anchetei ce va fi efectuata pe plan intern in cadrul regiei. Nu
se stie exact cand va iesi pe teren. Daca expertiza va fi favorabila, il vom
trimite pe traseu”, ne-a mai spus Cosmin Bradu.
Mincinosul
si pupincuristul angajat al RATT, cel care tine legatura cu presa, ne spune ca „expertiza”
va elucida misterul. Acesta se bazeaza pe lipsa expertilor in analiza aspectelor
legate de problemele tehnice ale transportului in comun.
Cel
mai elocvent si nou exemplu in acest caz, il constituie analiza facuta de
Ispectoratul pentru Situatii de Urgenta „Banat”, care, analizand incendiul la
un tramvai in Zona Calea Buziasului - bucla de la AEM, transmite rezultatele anchetei:
„ instalatiile
electrice aferente mijloacelor de transport in comun (tramvaie) si substatii de
transformare redresare, precum si sistemele de protectie la sccurtcircuit,
respectiv suprasarcina sunt verificate periodic, conform preocedurilor interne
si reglementarilor tehnice specifice in vigoare” .
De
fapt pe locotenentul I.S.U. Banat, care a efectuat aceasta analiza, un
specialist in instalatii electrice (ing.
constructor) il doare in turul
pantalonilor de incident si de pericolul la care sunt supusi calatorii,
deoarece :
-
Nu a verificat instalatiile electrice ale
vagonului in cauza, dumnealui uitandu-se la un vagon pus la dispozitie „arbitrar”
de catre RATT
-
Nu a verificat instalatia cu care ar trebui
sa se faca verificarile si reglajele
(instalatie casata de popa in 2010), deoarece nu intra in atributiile dumnealui
-
Nu a solicitat o declaratie din partea celui
care a facut verificarile, multumindu-se cu niste fituici, buletine de verificare
100% falsificate
-
maximul nesintirii il constituie fraza in
care mentioneaza ca la substatiile de transformare redresare se fac verificari
in baza unui contract al regiei cu o firma externa. Nici macar nu a verificat
ca acest contract este incheiat pentru nivelul de tensiun de 10Kv curent alternativ
( inalta
tensiune ), la sfarsitul anului 2011, iar evenimentul cu tramvaiul a avut loc pe
nivelul de tensiune de 600V curent continuu
( joasa
tensiune). La substatiile de redresare transformare, binenteles ca nu a
solicitat nici un bulein de verificare.
-
Sefii dumnealui d-nul General de Brigada...
si d-nul Colonel..... ar trebui sa fie rosii de rusine, pentru asemenea „expertize”.
Bazandu-se pe astfel
de „expertize” urmeaza sa vedem una si din partea politistilor, care vor trebui
sa verifice sistemele de franare la vagonul de tramvai, acestea fiind de 3
tipuri.
Rezultatul probabil
va fi acelasi, deoarece FUNCTIONAM DUPA NISTE REGULAMENTE SI INSTRUCTIUNI
IMBECILE
Ca
un fapt divers sau poate ca cireasa de pe tort, toti cei care vorbesc despre despre
tramvaiele din Timisoara precizeaza ca au toate au toate verificarile tehnice
la zi cea ce inseamna ca toate au ITP. Pe cine sa mai credem pe popa care
opreste linii de travai din functoionare sau pe „exprti”
TOTUSI
CINEVA MINTE!!!!!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu