joi, 8 martie 2012

Nu urcati sub nici o forma in tramvaiul inmatriculat cu numarul 00165!

Nu urcati sub nici o forma in tramvaiul inmatriculat cu numarul 00165!

TIMISOARA. Atentie, timisoreni! Nu urcati sub nicio forma in tramvaiul inmatriculat cu numarul 00165! Este, de fapt, un tramvai blestemat pe care cei de la RATT doresc sa il scoata, din nou, pe traseu. Vezi despre ce este vorba!
Tramvaiul cu numarul 00165 este cel care a fost implicat in mai multe accidente de circulatie de-a lungul timpului. Tramvaiul blestemat este acelasi cu care a fost omorata o fetita de doar 14 ani in luna octombrie a anului trecut, in apropiere de Piata Iosefin, pe linia 2, si care a mai fost implicat intr-un accident zilele trecute, pe bulevardul Liviu Rebreanu din Timisoara, de data aceasta pe linia 9.                                                         Dupa accidentul de anul trecut, garnitura a fost reparata si pusa din nou in circulatie, dar ghinionul a stat dupa colt si iata ca, zilele trecute, o vatmanita care o conducea nu a fost atenta si a intrat intr-o alta garnitura din fata ei.                                                                                                                                             Asemanarea ne-a fost semnalata de un cititor www.opiniatimisoarei.ro, Radu Poputia, care ne-a marturisit ca starea degradata a mijloacelor de transport in comun poate avea un rol in aceasta coincidenta.                                                                                                                                 Reprezentantii RATT ne-au confirmat ca este vorba despre acelasi tramvai. Ei spun insa ca starea acestuia nu a avut nicio insemnatate in producerea accidentului. “Reviziile la tramvaiul respectiv au fost facute la zi. Nu avea nicio problema de ordin tehnic, asa cum s-ar putea interpreta. Vorbim intr-adevar de acelasi tramvai”, a spus pentru www.opiniatimisoarei.ro Cosmin Bradu, purtator de cuvant RATT.                                                                                     Tramvaiul cu numarul 00165 ar putea iesi din nou pe traseu, de indata ce specialistii RATT il vor repara si vor termina expertiza care sa certifice faptul ca poate fi pus din nou in circulatie. Plata reparatiilor o va suporta, cel mai probabil, unul dintre vatmanii care a fost implicat in ultimul accident “Daca expertiza va fi favorabila, atunci tramvaiul va iesi. Daunele provocate vor fi suportate de cel care va fi gasit vinovat, in urma anchetelor efectuate de politie, dar si in urma anchetei ce va fi efectuata pe plan intern in cadrul regiei. Nu se stie exact cand va iesi pe teren. Daca expertiza va fi favorabila, il vom trimite pe traseu”, ne-a mai spus Cosmin Bradu.
Mincinosul si pupincuristul angajat al RATT, cel care tine legatura cu presa, ne spune ca „expertiza” va elucida misterul. Acesta se bazeaza pe lipsa expertilor in analiza aspectelor legate de problemele tehnice ale transportului in comun.
Cel mai elocvent si nou exemplu in acest caz, il constituie analiza facuta de Ispectoratul pentru Situatii de Urgenta „Banat”, care, analizand incendiul la un tramvai in Zona Calea Buziasului - bucla de la AEM,  transmite rezultatele anchetei:
instalatiile electrice aferente mijloacelor de transport in comun (tramvaie) si substatii de transformare redresare, precum si sistemele de protectie la sccurtcircuit, respectiv suprasarcina sunt verificate periodic, conform preocedurilor interne si reglementarilor tehnice specifice in vigoare” .
De fapt pe locotenentul I.S.U. Banat, care a efectuat aceasta analiza, un specialist in instalatii electrice (ing. constructor) il doare in turul pantalonilor de incident si de pericolul la care sunt supusi calatorii, deoarece :
-       Nu a verificat instalatiile electrice ale vagonului in cauza, dumnealui uitandu-se la un vagon pus la dispozitie „arbitrar” de catre RATT
-       Nu a verificat instalatia cu care ar trebui sa se faca  verificarile si reglajele (instalatie casata de popa in 2010), deoarece nu intra in atributiile dumnealui
-       Nu a solicitat o declaratie din partea celui care a facut verificarile, multumindu-se cu niste fituici, buletine de verificare 100% falsificate
-       maximul nesintirii il constituie fraza in care mentioneaza ca la substatiile de transformare redresare se fac verificari in baza unui contract al regiei cu o firma externa. Nici macar nu a verificat ca acest contract este incheiat pentru nivelul de tensiun de 10Kv curent alternativ ( inalta tensiune ), la sfarsitul anului 2011, iar evenimentul cu tramvaiul a avut loc pe nivelul de tensiune de 600V curent continuu
      ( joasa tensiune). La substatiile de redresare transformare, binenteles ca nu a     
      solicitat nici un bulein de verificare.
-       Sefii dumnealui d-nul General de Brigada... si d-nul Colonel..... ar trebui sa fie rosii de rusine, pentru asemenea „expertize”.

Bazandu-se pe astfel de „expertize” urmeaza sa vedem una si din partea politistilor, care vor trebui sa verifice sistemele de franare la vagonul de tramvai, acestea fiind de 3 tipuri.

Rezultatul probabil va fi acelasi, deoarece FUNCTIONAM DUPA NISTE REGULAMENTE SI   INSTRUCTIUNI  IMBECILE

Ca un fapt divers sau poate ca cireasa de pe tort, toti cei care vorbesc despre despre tramvaiele din Timisoara precizeaza ca au toate au toate verificarile tehnice la zi cea ce inseamna ca toate au ITP. Pe cine sa mai credem pe popa care opreste linii de travai din functoionare sau pe „exprti”
TOTUSI CINEVA MINTE!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu