Sa comentam Raportul primarului pe anul 2011 referitor la RA Transport
Timisoara deoarece prezentarea
initiala e foarte greu de citit
RAPORTUL PRIMARULUI
PE ANUL 2011
I.Obiectul de activitate al societăţii:
- transport public de persoane cu tramvaie, troleibuze, autobuze şi alte
mijloace
- întreţinerea şi repararea mijloacelor de transport
Don Gigi si popa nici acum nu au inteles ca in domeniul de activitate al
firmei in afara de intretinerea si repararea mijloacelor de transport (pe care in
2011 popa a facut-o numai la autobuze si troleibuze unde functionau contractele
de garantie, neexistand si pentru parcul de tramvaie), RATT trebuie sa
efectueze si intretinerea si repararea liniei cale, firului de contact,
cablurilor electrice si substatiile de redresare –transformare.
-
La firul de contact – peste 200 km - popa are dupa noua organigrama circa
25 electricieni si un singura masina de interventie functionala (turn). Va las
pe dumneavoastra sa concluzionati cum a facut popa intretinerea
-
La linia de contact – peste 80 Km – popa are dupa noua organigrama circa
15 angajati. Modul in care s-a facut intretinerea si repararea se vede cel mai
bine la cei 40 km linie cale modernizati: macazele automate nu mai
functioneaza, ungatoarele din intersectii nu mai functioneaza, a aparut uzura
ondulatorie in linie, limbile macazelor distruse.
-
La cablurile electrice – popa a desfintat echipa de intretinere. In
acest moment nu exista nici o persoana competenta care sa urmareasca
functionarea cablurilor electrice.
-
La substatiile de redresare - transformare. Dintr-un necesar de de minim
30 electricieni popa are 8. De mai bine de 2 ani nu s-a mai facut nici o
lucrare de intretinere la substatii. Pentru PROSTI, nu spun cine sunt deoarece
se cunosc ei, popa spune ca a incheiat contracte de mentenanta. MINCIUNA. popa
a incheiat un contract numai pentru nivelul de 10KV si nici acela nu este un
contract de mentenanta.
II.Componenţa societăţii:
- număr angajaţi: 930
Minciuna. Chiar in tabelele prezentate se
specifica anul 2011 – 1076 angajati. Ma tot intreb Don Gigi ne considera
fraieri sau sunt PROSTI cei care ii fac documentele
III
Obiective
majore pentru anul 2012 (2013): principalele proiecte pe care regia le va
derula anul acesta si anul viitor, precum si sursa finantarii si durata
estimativa a investitiei
In acest capitol apar cele mai mari
absurditati
- 1.Reabilitarea
liniilor de tramvai si modernizarea tramelor stradale in municipiul Timisoara
pe 9 trasee. Fonduri estimate pentru aceste lucrari: fomduri structurale UE,
buget de stat, buget local
Traseul 1 – str. Ştefan cel Mare -2012;
Traseul 2 – Calea Stan Vidrighin – 2013-2014
Traseul 3 –
Calea Buziaşului – 2013-2014
Traseul 3 –
Calea Buziaşului – 2014-2015
Traseul 5 –
Calea Mareşal Ion Antonescu (fosta Calea Bogdăneştilor) – 2014-2015
Traseul 6 -
Aleea Avram Imbroane,str. Ghe. Adam (fosta Spitalul Nou) – 2015-2016
Traseul 7 –
str. Ana Ipătescu, str.Victor Hugo, str. Aluniş, str.Drubeta – 2015-2016
Traseul 8 –
str. Ardealul – 2012-2014
Traseul 9 – str. Ioan Slavici, str.Polonă –
2013-2014
Va fi imposibil de obtinut fonduri de
la UE si de la bugetul de stat atata timp cat RATT are datori de peste
50.000.000 lei la bugetul statului. Aici ne duce intelegerea dintre Don Gigi si
popa: Eu nu platesc si tu nu ceri, ce conteaza ca nu vei plati
darile la bugetul de stat.
Concluzie
MINCIUNA
Don Gigi ce ne facem daca nu primim fondurii?
-
2. Achiziţii tramvaie noi şi modernizare
Depou detramvaie Dâmboviţa. Fonduri credit BEI, buget local – 2012-2013
Nu stiu cum acorda credit BEI, dar
banuiesc ca nici acest credit nu va fi obtinut atata timp cat RATT are datorii
imense la Bugetul de stat.
Concluzie
MINCIUNA
-
3. Statie
intermodala pentru transportul public de persoane Dambovita. Fond buget local.
2013-2014
Nu exista
aprobarea CLT. Lucrarea ar fi o tampenie imensa. Se face pe linia de tren
Timisoara- Buzias, o linie cu un puternic trafic de calatori, fara sa existe
retea de troleibuz si linie de tramvai. In plus locul unde se doreste a se
realiza este plasat pe o gropa de gunoi, deci terenul e compromis. Practic Don
Gigi si popa incearca sa ne imbete cu Apa Sfintita.
Concluzie MINCIUNA
-
4. Extindere
linie cale tramvai Mosnita. Fonduri buget local – 2013-2014
Cand citesc documentele elaborate de don
Gigi &Co stau si ma minunez. Cum se va realiza o linie de tramvai noua de
circa 10km, cu fonduri de la bugetul local, cand km de linie cale se ridica in
jur de 1.000.000 euro. La aceasta lucrare va trebui realizata si o substatie de
transformare - redresare, caluri electrice.
Va consuma primaria Timisoara circa
13.000 euro pentru o linie de tramvai care nici macar nu se gaseste in
Timisoara.
Concluzie
MINCIUNA
- 5.
Extiundere
troleibuz Dumbravita. Fonduri structurale, UE, Buget de stat, Buget locat.2012
Idem
punctul 1. In plus lucrarile se fac in afara Timisorii.
Concluzie MINCIUNA
6. Extindere retea de troleibuz Ghiroda. Fonduri structurale,
UE, Buget de stat, Buget locat.2012
Idem
punctul 1. In plus lucrarile se fac in afara Timisorii.
Concluzie
MINCIUNA
- 7.
Achizitii
refugii de calatori. Fonduri buget local. 2012-2013
URA
prima propunere care se va realiza.
- 8. Amenajare alveore pe traseele
mijloacelor de transport public de calatori. Foinduri buget local.2012-2013
A doua propunere care se va realiza
- 9.
Depou
tramvaie Calea Buziasului, Fonduri Credit buget?. 2014-2015
Iarasi
o struto-camila. Nu exista proiect, nu se stie valoarea, nu se stie cine va fi
priamar dar se stie ca se va realiza in 2014-2015.
Concluzie
MINCIUNA
- 10.
Dotari cu
mijloace de transport in comun. Tramvaie noi, tramvaie folosite, instalatii
cloimatizate pentru tramvaie. Fonduri buget local. 2012-2013
Don Gigi se repeta partial punctul
2. Da se vor cumpara tramvaie secon hand. Instalatii de climatizare vin pe
tramvaie noi, cred ca in CLT nu vor fi nici un idiot care sa sa voteze asa ceva.
Concluzie
MINCIUNA75%
- 11.Modernizare parter si etaj1
cladire administrativa B-dul. Dambovita. Fonduri Surse proprii?(probabil RATT).2012-2013.
Aceasta cladire a mai fos modernizata de
popa de inca 2 ori. Sigur e o sursa de venituri suplimentare pentru popa :)
- 12.
Amenajare
muzeu de transport public. Fonduri Surse proprii?(probabil RATT).2012-2013.
Popa trebuie sa-si motiveze
distrugerea depoului de tramvaie din Take Ionescu 83 pentru construirea unei
biserici si a unei case parohiale. Daca Dong Gigi nu va fi ales primar aici se
va lasa cu cercetare penala.
Am scris acest articol
deoarece citind unele bloguri despre tramvaie constat ca multa lume crede
MINCIUNILE ce apar in foile din Timisoara si in spusele popii.
Va rog sa participati si
dumneavoastra la aceste discutii spunandu-va parerea.
Va multumesc
Interesante toate postarile, va urmaresc cu interes.Chiar si "analiza" primariei a fost destul de interesanta insa nu inteleg de ce Cojocari gasit vinovat a fost pus tot el sa remedieze.Aici si cei care au intocmit raportul au dat dovada de prostie si nesimtire tipic romaneasca. Interesant ar fi fost sa stim si salariile celor din primarie, la stabi fac referire!
RăspundețiȘtergere