duminică, 18 martie 2012

RAPORTUL PRIMARULUI PE ANUL 2011



Sa comentam Raportul primarului pe anul 2011 referitor la RA Transport Timisoara deoarece prezentarea initiala e foarte greu de citit
RAPORTUL PRIMARULUI PE ANUL 2011
I.Obiectul de activitate al societăţii:
- transport public de persoane cu tramvaie, troleibuze, autobuze ÅŸi alte mijloace
- întreţinerea şi repararea mijloacelor de transport
Don Gigi si popa nici acum nu au inteles ca in domeniul de activitate al firmei in afara de intretinerea si repararea mijloacelor de transport (pe care in 2011 popa a facut-o numai la autobuze si troleibuze unde functionau contractele de garantie, neexistand si pentru parcul de tramvaie), RATT trebuie sa efectueze si intretinerea si repararea liniei cale, firului de contact, cablurilor electrice si substatiile de redresare –transformare.
-       La firul de contact – peste 200 km - popa are dupa noua organigrama circa 25 electricieni si un singura masina de interventie functionala (turn). Va las pe dumneavoastra sa concluzionati cum a facut popa intretinerea
-       La linia de contact – peste 80 Km – popa are dupa noua organigrama circa 15 angajati. Modul in care s-a facut intretinerea si repararea se vede cel mai bine la cei 40 km linie cale modernizati: macazele automate nu mai functioneaza, ungatoarele din intersectii nu mai functioneaza, a aparut uzura ondulatorie in linie, limbile macazelor distruse.
-       La cablurile electrice – popa a desfintat echipa de intretinere. In acest moment nu exista nici o persoana competenta care sa urmareasca functionarea cablurilor electrice.
-       La substatiile de redresare - transformare. Dintr-un necesar de de minim 30 electricieni popa are 8. De mai bine de 2 ani nu s-a mai facut nici o lucrare de intretinere la substatii. Pentru PROSTI, nu spun cine sunt deoarece se cunosc ei, popa spune ca a incheiat contracte de mentenanta. MINCIUNA. popa a incheiat un contract numai pentru nivelul de 10KV si nici acela nu este un contract de mentenanta.       
II.Componenţa societăţii:
- număr angajaţi: 930
Minciuna. Chiar in tabelele prezentate se specifica anul 2011 – 1076 angajati. Ma tot intreb Don Gigi ne considera fraieri sau sunt PROSTI cei care ii fac documentele

III  Obiective majore pentru anul 2012 (2013): principalele proiecte pe care regia le va derula anul acesta si anul viitor, precum si sursa finantarii si durata estimativa a investitiei
In acest capitol apar cele mai mari absurditati
-       1.Reabilitarea liniilor de tramvai si modernizarea tramelor stradale in municipiul Timisoara pe 9 trasee. Fonduri estimate pentru aceste lucrari: fomduri structurale UE, buget de stat, buget local
Traseul 1 – str. Åžtefan cel Mare -2012;
Traseul 2 – Calea Stan Vidrighin – 2013-2014
Traseul 3 – Calea BuziaÅŸului – 2013-2014
Traseul 3 – Calea BuziaÅŸului – 2014-2015
Traseul 5 – Calea MareÅŸal Ion Antonescu (fosta Calea BogdăneÅŸtilor) – 2014-2015
Traseul 6 - Aleea Avram Imbroane,str. Ghe. Adam (fosta Spitalul Nou) – 2015-2016
Traseul 7 – str. Ana Ipătescu, str.Victor Hugo, str. AluniÅŸ, str.Drubeta – 2015-2016
Traseul 8 – str. Ardealul – 2012-2014
Traseul 9 – str. Ioan Slavici, str.Polonă – 2013-2014
Va fi imposibil de obtinut fonduri de la UE si de la bugetul de stat atata timp cat RATT are datori de peste 50.000.000 lei la bugetul statului. Aici ne duce intelegerea dintre Don Gigi si popa: Eu nu platesc si tu nu ceri, ce conteaza ca nu vei plati darile la bugetul de stat.
Concluzie MINCIUNA
Don Gigi ce ne facem daca nu primim fondurii?
-       2. AchiziÅ£ii tramvaie noi ÅŸi modernizare Depou detramvaie DâmboviÅ£a. Fonduri credit BEI, buget local – 2012-2013
Nu stiu cum acorda credit BEI, dar banuiesc ca nici acest credit nu va fi obtinut atata timp cat RATT are datorii imense la Bugetul de stat.
Concluzie MINCIUNA
-       3. Statie intermodala pentru transportul public de persoane Dambovita. Fond buget local. 2013-2014
  Nu exista aprobarea CLT. Lucrarea ar fi o tampenie imensa. Se face pe linia de tren Timisoara- Buzias, o linie cu un puternic trafic de calatori, fara sa existe retea de troleibuz si linie de tramvai. In plus locul unde se doreste a se realiza este plasat pe o gropa de gunoi, deci terenul e compromis. Practic Don Gigi si popa incearca sa ne imbete cu Apa Sfintita.
 Concluzie MINCIUNA
-       4. Extindere linie cale tramvai Mosnita. Fonduri buget local – 2013-2014
Cand citesc documentele elaborate de don Gigi &Co stau si ma minunez. Cum se va realiza o linie de tramvai noua de circa 10km, cu fonduri de la bugetul local, cand km de linie cale se ridica in jur de 1.000.000 euro. La aceasta lucrare va trebui realizata si o substatie de transformare - redresare, caluri electrice.
Va consuma primaria Timisoara circa 13.000 euro pentru o linie de tramvai care nici macar nu se gaseste in Timisoara.
Concluzie MINCIUNA
-       5. Extiundere troleibuz Dumbravita. Fonduri structurale, UE, Buget de stat, Buget locat.2012
Idem punctul 1. In plus lucrarile se fac in afara Timisorii.
 Concluzie MINCIUNA
 6. Extindere retea de troleibuz Ghiroda. Fonduri structurale, UE, Buget de stat, Buget locat.2012
Idem punctul 1. In plus lucrarile se fac in afara Timisorii.
Concluzie MINCIUNA
-       7. Achizitii refugii de calatori. Fonduri buget local. 2012-2013
URA prima propunere care se va realiza.
-       8. Amenajare alveore pe traseele mijloacelor de transport public de calatori. Foinduri buget local.2012-2013
A doua propunere care se va realiza
-       9. Depou tramvaie Calea Buziasului, Fonduri Credit buget?. 2014-2015
Iarasi o struto-camila. Nu exista proiect, nu se stie valoarea, nu se stie cine va fi priamar dar se stie ca se va realiza in 2014-2015.
Concluzie MINCIUNA
-       10. Dotari cu mijloace de transport in comun. Tramvaie noi, tramvaie folosite, instalatii cloimatizate pentru tramvaie. Fonduri buget local. 2012-2013
 Don Gigi se repeta partial  punctul 2. Da se vor cumpara tramvaie secon hand. Instalatii de climatizare vin pe tramvaie noi, cred ca in CLT nu vor fi nici un idiot care sa sa voteze asa ceva.
Concluzie MINCIUNA75%
-       11.Modernizare parter si etaj1 cladire administrativa B-dul. Dambovita. Fonduri Surse proprii?(probabil RATT).2012-2013.                                                                                                               Aceasta cladire a mai fos modernizata de popa de inca 2 ori. Sigur e o sursa de venituri suplimentare pentru popa :)
-       12. Amenajare muzeu de transport public. Fonduri Surse proprii?(probabil RATT).2012-2013.
Popa trebuie sa-si motiveze distrugerea depoului de tramvaie din Take Ionescu 83 pentru construirea unei biserici si a unei case parohiale. Daca Dong Gigi nu va fi ales primar aici se va lasa cu cercetare penala.

Am scris acest articol deoarece citind unele bloguri despre tramvaie constat ca multa lume crede MINCIUNILE ce apar in foile din Timisoara si in spusele  popii.
Va rog sa participati si dumneavoastra la aceste discutii spunandu-va parerea.

Va multumesc

Un comentariu:

  1. Interesante toate postarile, va urmaresc cu interes.Chiar si "analiza" primariei a fost destul de interesanta insa nu inteleg de ce Cojocari gasit vinovat a fost pus tot el sa remedieze.Aici si cei care au intocmit raportul au dat dovada de prostie si nesimtire tipic romaneasca. Interesant ar fi fost sa stim si salariile celor din primarie, la stabi fac referire!

    RăspundețiȘtergere